IŽ-49 käivitamine
#4

Mina teeks vist järgnevas järjekorras:

1) Kompressiooni kontroll. Kui seda pole, siis ka käima ei lähe. Ei pea mõõtma manomeetriga vaid kui kolvi vastusurve on tunda ikka, siis peaks vändast käima minema.
2) Aku plussi ja miinuse juhtme vahelise takistuse mõõtmine. Kui süüde on väljas, siis peab takistus olema väga suur (tavatester peaks näitama lõpmatut takistust). Kui takistus on väike, siis ei ole mõtet ka akut külge ühendada, sest kusagil on mingi lühis. Süüte sissekeeramisel peaks tester näitama takistust ca 1 oomi ringis.
3) Aku peale ja sädeme kontroll. Profülaktika mõttes võib kontaktid Contact Cleaneriga üle käia. Soovitavalt ka kohe uus küünal.
4) Ksf! Veteran pool mainitud karburaatori puhastamine. Vanadel tsiklitel leiab sealt 99% tõenäosusega igast huvitavat. Kindlasti veendu ka, et düüsid ei ole vaiku täis ning paistavad läbi. Düüse tuleks puhastada väga õrnalt ning vältida metallist puhastusvahendeid. Mina olen kasutanud näiteks puidust hambaorke suuremate düüside õrnalt puhastamiseks.
5) Uus kütusevoolik koos vooliku vahele käiva filtriga - nii ei pea kohe paaki puhastama hakkama esimese käivitamise jaoks.
6) Ujutamine, toorekas peale, paar lööki ette ning seejärel süüde sisse ning tuli kolvile.

Kõik vanad vidinad (voolikud, juhtmejupid otstega, mutrid-poldid), mis alguses nagu ette jäävad, korja mingisse topsi kokku. Kunagi hiljem võib vaja minna.

Edu käivitamisel!
Vasta


Sõnumeid selles teemas
IŽ-49 käivitamine - Autor: IŽ-49 - 01-07-2015, 22:55 PM
RE: IŽ-49 käivitamine - Autor: Qunts - 01-07-2015, 23:20 PM
RE: IŽ-49 käivitamine - Autor: Veteran - 02-07-2015, 06:43 AM
RE: IŽ-49 käivitamine - Autor: Prii - 02-07-2015, 08:14 AM
RE: IŽ-49 käivitamine - Autor: aavu - 02-07-2015, 15:20 PM
RE: IŽ-49 käivitamine - Autor: Qunts - 02-07-2015, 20:44 PM
RE: IŽ-49 käivitamine - Autor: IŽ-49 - 02-07-2015, 22:10 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne