Vana 125 küsimusi (M-1-A , K-125 ...)
#8

(02-07-2015, 11:12 AM)Armex Kirjutas:  aga K55  peaks ketiratas olema laiem ja suureme siseauguga.Esimestel K ja M1A ketiratas väga õhuke ja  kitsas kett aga ketisamm sama mis edaspidi tuli,niikitsas kett oli et sai panna ka võrri D4 mootorile.

Ma päris seda kõike juttu ei usu, mingi tõetera siin kusagil võib ju peidus olla, aga ei pruugi ja osa juttu on kindlasti vale!
Aga Arno, müü parem mehele üks põrr või räägi hindadest!
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Vana 125 küsimusi (M-1-A , K-125 ...) - Autor: rainer - 30-06-2015, 11:51 AM
RE: Vana 125 küsimusi (M-1-A , K-125 ...) - Autor: kass - 30-06-2015, 12:44 PM
RE: Vana 125 küsimusi (M-1-A , K-125 ...) - Autor: rainer - 01-07-2015, 01:01 AM
RE: Vana 125 küsimusi (M-1-A , K-125 ...) - Autor: kass - 01-07-2015, 10:32 AM
RE: Vana 125 küsimusi (M-1-A , K-125 ...) - Autor: rainer - 01-07-2015, 12:20 PM
RE: Vana 125 küsimusi (M-1-A , K-125 ...) - Autor: kass - 01-07-2015, 13:40 PM
RE: Vana 125 küsimusi (M-1-A , K-125 ...) - Autor: Armex - 02-07-2015, 11:12 AM
RE: Vana 125 küsimusi (M-1-A , K-125 ...) - Autor: kass - 02-07-2015, 12:39 PM
RE: Vana 125 küsimusi (M-1-A , K-125 ...) - Autor: rainer - 27-07-2015, 00:10 AM
RE: Vana 125 küsimusi (M-1-A , K-125 ...) - Autor: kass - 27-07-2015, 09:47 AM
RE: Vana 125 küsimusi (M-1-A , K-125 ...) - Autor: rainer - 27-07-2015, 17:40 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne