06-07-2015, 11:58 AM
Tere
Ma küll väga suur ekspert K-175 alal ei ole, kuid kahte kolmekäigulist 1959 aasta masinat olen näppinud.
Palju infot olen mina saanud nendelt lehtedelt, kuigi reaalsete kokkupuudetega võrreldes on ka seal mõningaid kõrvalekaldeid:
http://moto-kovrov.ru/novosti/mototsikl-k-175/
http://moto-kovrov.ru/bez-rubriki/k-175-variant-2/
http://moto-kovrov.ru/novosti/kovrovets-...eli-k-175/
Jäneste muutumist julgen ka seostada 1959-1960 paiku mudelilt K-175 mudelile K-175A üleminekuga, millel põhierinevusteks olid neljakäiguline mootor, generaatorsüüde ilma pidurituleta tagatuli ja veel palju erinevusi. Porilaud oli esimestel K-175A masinatel endiselt kõrge variant.
Ma küll väga suur ekspert K-175 alal ei ole, kuid kahte kolmekäigulist 1959 aasta masinat olen näppinud.
Palju infot olen mina saanud nendelt lehtedelt, kuigi reaalsete kokkupuudetega võrreldes on ka seal mõningaid kõrvalekaldeid:
http://moto-kovrov.ru/novosti/mototsikl-k-175/
http://moto-kovrov.ru/bez-rubriki/k-175-variant-2/
http://moto-kovrov.ru/novosti/kovrovets-...eli-k-175/
Jäneste muutumist julgen ka seostada 1959-1960 paiku mudelilt K-175 mudelile K-175A üleminekuga, millel põhierinevusteks olid neljakäiguline mootor, generaatorsüüde ilma pidurituleta tagatuli ja veel palju erinevusi. Porilaud oli esimestel K-175A masinatel endiselt kõrge variant.