12-07-2015, 21:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-07-2015, 05:46 AM ja muutjaks oli maitus.)
(12-07-2015, 21:14 PM)metsakohin Kirjutas: Sul, see tähendab Martal, on rool ja muu hüdraulika ühe pumba pealt. Kuidas toimub õli jagamine rooli ja jagaja vahel? Kas on nii nagu T-40-l, või on lihtsalt hargnemine. Võimalik, et mõni voolik lihtsalt vales augus või vahetuses.
Tänud Tiftile ja Maz-ile kiidusõnade eest
! Minu, st Marta,
süsteemil on enne roolivõimendit prioriteediklapp, mille läbivoolu peaks piirama rooli dosaatorpumbast tulev rõhuvoolik, mis rooli keerates piirab läbivoolu jagajasse ja annab prioriteedi roolipumbale. Kui rooli mitte keerata, siis peaks prioriteediklapis see klapp jällel avanema ja suunama voolu jagajasse. Midagi on seal aga korrast ära ...
. Kuidas T-40 -l need asjad tehtud on, sellest ei ole mul õrna aimugi
