15-07-2015, 18:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-07-2015, 23:04 PM ja muutjaks oli mlsluik.)
Täna sai vesi radikasse, uued kraanid jne, käigukastis õli vahetatud, klapid reguleeritud, jõuvõtu võlli lülituse hoob korda tehtud ja palju muud. Survelaager, veepump, hoovad sillad määritud, hüdrosüsteem toimib, isegi genekas töötas... Õhtul vee temp näidikule vedasin juhtmed peale, seda ei jõudnud kontrolliga, eks homme näeb. Ühe hüdraulika toru jootsin ka uuesti üle.
Mootor tuksub kenasti, hääl on ehk natuke äkiline, peaks ehk vaatama kas mitte ksp pole valesti peale pandud. Aga muidu on ok, käivitub käivitusmootorist nagu nalja ning homme proovib pikemalt, purustaja sappa ja tuld.
Mootoris õlirõhk oli külmalt-soojalt 3bar'i.
Eks näeb kui kõva raud masinal on, kestma jäädes pean uue kabiini sellele vaatama, ehk jääb mõni akvaarium silma või siis võtta mtz'i poolakas peale.
Mootor tuksub kenasti, hääl on ehk natuke äkiline, peaks ehk vaatama kas mitte ksp pole valesti peale pandud. Aga muidu on ok, käivitub käivitusmootorist nagu nalja ning homme proovib pikemalt, purustaja sappa ja tuld.
Mootoris õlirõhk oli külmalt-soojalt 3bar'i.
Eks näeb kui kõva raud masinal on, kestma jäädes pean uue kabiini sellele vaatama, ehk jääb mõni akvaarium silma või siis võtta mtz'i poolakas peale.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB