18-07-2015, 08:41 AM
(17-07-2015, 21:53 PM)meli666 Kirjutas: ...Kas pendiksi hammasratta ja hammasvöö hammaste otsad on kaldsed? Pendiks on vedruga lükkehargi taga ja peab igal juhul võimaldama anda mootorile toite ka siis, kui hambad kohakuti satuvad. Aga on võimalik, et vedru ei jaksa pendiksit hambasse suruda ning hammasratas saab enne pöörded üles.
Nüüd aga on asi kahtlaseks läinud. Starterit andes käib sisuliselt iga kord roksakas läbi, nagu viskaks starteri hammasratas hammasvööse minnes paari kolme hamba võrra üle.
Ja seda igast mootori asendist. Vana kulunud hammasvöö korral sai eest väntvõlli keeratud võtmega soodsama koha jaoks. Nüüd aga viga igas asendis.
Samas päris rogistama starter ei lähe, nagu vanaga. Ainult see paari hamba üleviskamise roksatus.
Starter sai maha võetud. Hammasvöö hammaste otsad valged. Ja kui nii edasi, siis ei ole hammasvöö vahetus jällegi kaugel.
Starteri pendiksi liikumine ja tõmberelee sai kõik üle käidud. Vigu ei tuvastanud.
Loogiliselt ju tõmberelee toimetades peab starteri hammasratas enne hambasse minema ja siis tuleb vool peale. Ja nii ta paistab ka olevat.
Siiski mõningat kahtlust tekitab aku pealt starteri kuivproov. See hambasse liikumine ja voolu pealetulek toimub sellise murdosa sekundi jooksul, et silmaga miskit ei tuvasta. Nagu võtit annab, nii starteri hammasratas pöörleb ja liigub pendiksi peal. Samas ega see tõmberelee elektromagneti klõps ei saagi ju aegluubis olla.
Oskagi enam miskit teha.
...
Sa ikka panid hammasvöö peale õigetpidi? Minu mäletamist mööda on vaid hammaste ühel poolel vastav töötlus.
Kas väljasurutud pendiksi korral on hammasrattal korralik surve peal?