20-07-2015, 21:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-07-2015, 21:35 PM ja muutjaks oli Prii.)
(20-07-2015, 13:18 PM)Raiko Kirjutas: Tänud Prii. Takistust mõõtes polnud vahet, kas kontaktid olid lahti või kinni. Kui kontaktide juhe oli ühendatud generaatori "п" klemmiga, siis oli takistus suur (mäletamist mööda ca 45 oomi), kui juhtme lahti ühendasin, siis oli takistus lõpmatu.
Mulle tundub, et seletasin natukene segaselt.
Minu mõte oli kontrollida, kas alasi on massiga ühenduses. Tegin väikese pildi ka. Kui sa kontaktid avad, siis mõõda alasi pinnalt (punane) testriga takistust mootori korpusesse. Takistus peaks olema nullilähedane. Ära vasara vastu puutu testri otsaga. Kui takistus ei ole nullilähedane, siis ei ole alasil massiga ühendust ning sädet seega olla ei saa, sest vooluring ei sulgu.
Võta juhe vasara klemmi küljest lahti ning mõõda vasara pinna ja vasara terminali vaheline takistus ära (endiselt avatud kontaktide korral). Sinised kohad joonisel. Peaks samuti olema nullilähedane. Kui ei ole, siis ei ole vasaral ühendust terminaliga ning jällegi vooluring ei sulgu kontaktide sulgumisel. Tavaliselt on sellisel juhul halva takistuse põhjustaja see ühendusplekk (ei oska paremini kirjeldada)
Kui eelnev on korras, siis igaks juhuks mõõda vasara ja mootori korpuse vaheline takistus. See peaks olema suur (minimaalselt kilooomides).
Kui need on kõik korras, siis mõõda ära vasara terminalist "п" klemmi mineva juhtme takistus ära. Mõlemad juhtmeotsad laht ning testri otsad külge. Takistus peaks olema nullilähedane.
Kui see on korras, siis ilma akuta keera süüde sisse ning mõõda "п" klemmi ja selle juhtmeotsa vaheline takistus, mis niiöelda läheb selle aku klemmi külge, mis ei ole mass. Takistus peaks jääma sinna 2-3 oomi kanti. Kui ei jää, siis on kusagil süütepooli toiteahelas mingi halb ühendus.
Sai pikk ja keeruline jutt, kuid loodan, et saad abi sellest seletusest (ja loodan ka, et seletasin ikka õiget probleemi).