24-07-2015, 10:34 AM
(24-07-2015, 08:53 AM)HDriider Kirjutas: Eesmärgiks on nii osade ringlusesse tagasi laskmine kui ka, mis siin salata, väikese kopika teenimine.
Kuna ametlikud nõuded on kõrged (§4 lõige 2, kohaselt peab 85% romust taaskasutama) siis vist kirvega just läbi ei aja, sest soovin ikka ametlikult äri ajada (muidu oleks maksuamet ja sada muud ametkonda kohe ukse taga "toetust" küsimas).
Kuna sooviks oleks, et müüdavad detailid oleksid võimalikult odavad, hoiaks esialgu kulud võimalikult madalad. Plaan oli, et esialgu lammutame äripartneriga ise, pärast kui saab äri käima, võib palgata juba lukksepad jne.
Endal tuli esialgu kohe pähe, et vaja oleks:
mutrivõtmed
padrunvõtmed
diagnostikaseadmed(elektrooniliste osade testimiseks)
vurtsud, millega roostetanud asju lahti saada
kruvitsad
haamrid
jne
Ütlen sulle seda hetkel päris ausalt, et praegu on väga vale aeg selle bisnesi alustamiseks. Kuna autod mis lähevad varuosadeks on umbes 10 aastat vanad ja need maksavad ikkagi rohkem kui 200-300 euri. Hinnaklass on 2000-4000 euri.
Võtmete nimekiri jätab mulje, et oled autovõõras inimene, ja ka see on põhjus miks mitte alustada seda bisnesit. Kui oled kogenud autoremondi mehaanik, siis tead täpselt mida vaja, mis autod lähevad varuosadeks ja mis on juppide hinnad.
Minu soovitus on töötada sellel alal paar aastat. Kas siis kuskil lammutuses või töökojas (kui on pea otsas siis võetakse tööle, paber ei olegi alati nii tähtis).
Ka ametlikult alustamine võib saada saatuslikuks, kuna maksud ja jäätmekäitlemis kohustused röövivad kasumi.
Miks siis 70 prossa autolammutajatest seda värki mustalt teevad?
Ka vanaraua hinnad on hetkel nii maha kukkunud, et jube. Kui aasta tagasi said järgi jäänud juppide eest vanarauas umbes 100 euri, siis nüüd ei saa 50 eurigi.
Come to the dark side, we have cookies!