26-07-2015, 17:50 PM
Sai eile teema alguses oleva 1971a jumz'i natuke lähemalt vaadatud, läks käivitusmootorist kohe käima ning sõitsin garaasi. Seal mõtlesin vahetada tagasillas õli. Keerasin kõik kolm punni alt ära ja tulemuseks sain 1,5 liitrit vett ning liiter tavoti laadset õli ning paar hammasratta tükki mis arvatavasti kunagisest remondist sisse jäänud sest kast töötab ning kõik käigub toimivad. Tagasillas peaks siis olema kokku JuMZ'il 60 liitirit õli...
Sellisesse kasti pole mõtet üldse enne õli pannagi kui enne läbi pestud pole. Et see lihtsam oleks siis läks sisse paarkümmend liitrit igasuguseid õlijääke mis kanistrite leidus, küll oli seal diiselõli, küll reduktori õlisid, hüdroõli jne... ning sinna otsa veel kanistritäis diislit. Ja siis sõitu Lasin 15minutit ringi erinevate käikudega.
Meelelahutuseks sai ka väike video tehtud...
Üldiselt see tagasild läheb nagunii koos mootoriga varuosadeks kuna sellele masinale on valmis tehtud uus sild koos uue kasti sisuga, vähe kurjem mootor on ka hetkel tegemisel Tuleb vist selline vanaisa pärandkirve teema siit...
Sellisesse kasti pole mõtet üldse enne õli pannagi kui enne läbi pestud pole. Et see lihtsam oleks siis läks sisse paarkümmend liitrit igasuguseid õlijääke mis kanistrite leidus, küll oli seal diiselõli, küll reduktori õlisid, hüdroõli jne... ning sinna otsa veel kanistritäis diislit. Ja siis sõitu Lasin 15minutit ringi erinevate käikudega.
Meelelahutuseks sai ka väike video tehtud...
Üldiselt see tagasild läheb nagunii koos mootoriga varuosadeks kuna sellele masinale on valmis tehtud uus sild koos uue kasti sisuga, vähe kurjem mootor on ka hetkel tegemisel Tuleb vist selline vanaisa pärandkirve teema siit...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB