28-07-2015, 16:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-07-2015, 16:24 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Kuna eilsed neli tundi niitmist möödus ilma oluliste ekstsessideta, siis julgen küll soovitada 2T mootori vahetust 4T vastu. Minul õnnestus soetada MAG kloon elik päris autentne MF-73 mootor. Üks komplektne, kud pooldunud nukkvõlliga isend oli mul juba olemas. Kahest toorikust sai ühe toimiva. Ja elu sai hulga rõõmsamaks
Märkmepaberiks endale: gaasihoovandus kinnitub karburaatori alla, tuulekoja ülemise vasakpoolse poldi otsa keeratud mutri alla.
Oskab keegi juhatada mulle allikat, kus oleks sel pribooril kasutet karburaatori reguleerimise õpetus olemas? Praegu tundub rammusalt käivat (kaivitub tooreklapita, küünal on tahmane ja järsul gaasivajutusel viskab musta).
Ning kui kellegi on korralikku pisema (nii 250-400 kuupi) 4T mootori summutit, siis säärast on ka vaja. Küljesolev on.... oksüdeerunud
Meeldiva üllatuse valmistas netipood Avaruosad.ee, mis tõi Boschi originaalkondeka (Bocsh 1 237 330 035) pealinna 7,51 € eest vaid kahe päevaga. Tõenäoliselt oleks analoogi Hiinast saanud ka odavamalt, kui oleks vaid teadnud otsida...

Märkmepaberiks endale: gaasihoovandus kinnitub karburaatori alla, tuulekoja ülemise vasakpoolse poldi otsa keeratud mutri alla.
Oskab keegi juhatada mulle allikat, kus oleks sel pribooril kasutet karburaatori reguleerimise õpetus olemas? Praegu tundub rammusalt käivat (kaivitub tooreklapita, küünal on tahmane ja järsul gaasivajutusel viskab musta).
Ning kui kellegi on korralikku pisema (nii 250-400 kuupi) 4T mootori summutit, siis säärast on ka vaja. Küljesolev on.... oksüdeerunud

Meeldiva üllatuse valmistas netipood Avaruosad.ee, mis tõi Boschi originaalkondeka (Bocsh 1 237 330 035) pealinna 7,51 € eest vaid kahe päevaga. Tõenäoliselt oleks analoogi Hiinast saanud ka odavamalt, kui oleks vaid teadnud otsida...