29-07-2015, 12:09 PM
(29-07-2015, 10:46 AM)13piisab Kirjutas: loodame, et see masin saab elule. Kuidagi väga nostalgilised on need pisikesed Datsunid. Äkki seetõttu, et üheksakümnendate teisel poolel esimesest autost unistades oli mul "sajakahekümneamprine" peamine kandidaat. Unistuseks ta jäigi - niiet äkki kunagi tulevikus
7..8a tagasi pakuti siin kahte "sajaamprist" ja uurisin toona natuke, mis on korrastamise kitsaskohad. Jõudsin arusaamiseni, et on masin, mille korrastamine vajab juba restaureerimis-tasemel lähenemist: uusi või korralikke eksterjööri (nn sajaamprisel on ikka ka kroomi) ja interjööri detaile (nt ilma "järeltekitatud" kõlariaukudeta uksepolstrid) ei leia ilmselt ei uue ega pruugituna. Ehk siis Datsunid ei ole korrastamise mõttes sama lihtsad, kui muud masinad, mis veel 15..20a tagasi meie tänavapildis figureerisid. Sakslaste ja idanaabri peavoolu-toodangu viisakana teeleaitamine on Datsunitest hulka-hulka lihtsam.
kaldun arvama, et siinse teema isendile pruugitavate esitiibade ja kapoti leidmine on pigem mittetõenäoline ja tuleb olemasolevad korrastada. Elame-näeme.
ma oleks siinse teema kangelast 120A-ks nimetanud. Uurisin netist ja ei saa tegelikult päris aru, mis see sajaliste-loogika on. Oskab keegi üheselt seletada? Ma saan aru, et kere määrab üheselt E10, F10, N10 või N12 "mudelitähis" ning meile on eelkõige tuttavad E10 ja N10? Ning "amprid" räägivad pelgalt mootorist - täpsemalt selle suurusest? Nissan Cherry all 140A-st ei räägita:
https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Cherry
jõudu,
Teet
Amprid näitavad mootori tüüpi.
100A on 1.0 mootoriga
120A on 1.2 mootoriga
140A on 1.4 mootoriga
150A on 1.5 mootoriga.
sisu kusjuures paistab väga hästi säilinud olevat. Uksepolstrid jne on neitsikesed: st puutumatud ja rikkumata.
Ega ma oma ootusi ja lootusi kõrgele seagi.