29-07-2015, 13:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-07-2015, 13:14 PM ja muutjaks oli Basilio.)
Kui nüüd tähte närida, siis peaks tegemist olema GL versiooniga, vähemalt armatuuri järgi otsustades. Tavalisel ei olnud vist kella armatuuris + veel mõned finessid. Vähemalt vanematel, ümmarguste tuledega mudelitel oli see nii. "Minu esimene triibuline" oli Datsun 120A GL ja sellel oli raamat kaasas, kus versioonide erinevused kirjas. Oli ka veel farmeri versioon, vist järsema päraga ja tugevamate tagavedrudega.
Kena et piduriklotsid said, mina tegin tol ajal Lada omadest. Selleks tuli Lada klots lühemaks lõigata, veidi serva käiata ja üks auk puurida. Käras küll. Rohkem oli tegemist pidurisilindritega, mis kogu aeg kinni roostetasid. Mootor oli pommikindel.
Kena et piduriklotsid said, mina tegin tol ajal Lada omadest. Selleks tuli Lada klots lühemaks lõigata, veidi serva käiata ja üks auk puurida. Käras küll. Rohkem oli tegemist pidurisilindritega, mis kogu aeg kinni roostetasid. Mootor oli pommikindel.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.