03-08-2015, 22:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-08-2015, 11:08 AM ja muutjaks oli mlsluik.)
(03-08-2015, 20:55 PM)hannest Kirjutas: Hull Jumpsmeister Korralik kabiin tundub vist küll.
Kabiin on enam-vähem sirge, kohe näha et pole "ülepeakopa" kabiin. Ideaalist jääb puudu see et on seitsmekümnedate kabiin ehk tegu lihtlabase plekk-kosuga. Kaheksakümndendatel lisati kabiile lisa karbid tugenduseks ning siis oli juba tegu täiesti arvestatava kabiiniga. Selline "tugev" kabiin on sellel 1982a jumzil peal, vanemal 71a jumzil on plekist kosu mis tuulega kipub peal õõtsuma... aga uskuge või mitte kuid 1972a valiti jumz parimaks masinaks nõukogude liidus ning 74aastal omistati viimaks ka JuMZ traktorimargile kvaliteedimärk ehk rahvakeeli "ilma peata venelane". Mäletate veel?
Natuke veel ajaloost, 1978ndaks veeres liinilt 1 000 000. traktor sellest tehasest ning järgmise 8 aastaga lisati veel 500 000 traktorit ning siis jätkus tootmine samas tempos 90ndate alguseni kuni see tsirkus kokku vajus.
Tehnilise osa juurde tagasi tulla, 80ndate paiku toimunud "facelift" muutis jumzi juures rohkem kui nö suure kabiini tulek. Vana väikse kabiini ja uuema väikse kabiini vahe on silmaga näha, eriti just seestpoolt. Samuti on täiesti teise kujuga tagasild ja arvestatav osa mootoridetaile. Sobivad enamus omavahel kuid kuju on teine. Tagasilla korpus on täiesti teise valuga. Hilisem üleminek suurele kabiinile suuri muudatusi ei toonud, enamjaolt vaid väline ilme muutus kuid tehniline osa jäi samaks.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB