04-08-2015, 22:20 PM
Mina proovinud ei ole aga ma mingi aeg arvutasin igasuguseid õlikoguseid ja surveid. Probleem on selles ,et t-40 on see roolivõimendisse minev klapp see tegelt keerab kogu selle hüdraulika ebanormaalseks. Praktiliselt see klapp kütab seal lihtsalt õli. Õli paks siis tõstab kui õli soe siis vedel ja tahab pöördeid saada ja midagi enamvähem täpset on raske saavutada. Soovitaksin panna nz 32-10 pump ja natuke seda hüdrosüsteemi ringi ehitada. Võimalik ,et pärast liigub see kast kallutades kiiremini kui selle 46 või 50 pumbaga. Kui õnnestub panna ka suurema tootlikusega pump ,siis võivad kaasneda ka probleemid seoses õli kuumenemisega mis võib lõpuks kõigi tihendite ära kõrvetamiseni ja halval juhul keerab veel midagi nässu. Kui oletada, et õli ei kuumene kunagi üle siis peale kiiruse muutuse ei tohiks süsteemis erinevusi tekkida. Peab ka arvestama ,et suurem hüdropump tahab ka rohkem võimsust ,et midagi raskemat tõsta. Võimalik ,et tühikäigul on vaja hüdraulika liigutamiseks pöördeid tõsta. Ma võin enda kogemusest ütelda ,et peale jagamisklapi eemaldamist. Tühikäigul sureb traktor välja, kui silinder piirajasse lasta ja pump jagaja rõhuklapist üritab ülle pumbata. Kujutan ette ,et 50se pumbaga peaks pööret ikka kõvasti peal olema ,et välja ei sureks. NZ 32 1500p/min juures kuskil 160 bar arendada on vaja ligukaudu 13 kw. Nz 50 1500p/min kuskil 160bar on vaja ligikaudu 20kw. Arvestades ,et t- 40 mootor on olenevalt seisukorrast 30-40kw. Maksimaalne mootori võimsus saadakse nominaalpööretel pmst pedaal põhjas. Siit järeldub ,et liiga võimsa pumbaga madalatel pööretel ei tee t-40ga midagi. Seda muidugi kui on plaan pump originaal kohale originaal ülekandega panna.