04-08-2015, 22:46 PM
(04-08-2015, 22:20 PM)Laurimetall Kirjutas: Probleem on selles ,et t-40 on see roolivõimendisse minev klapp see tegelt keerab kogu selle hüdraulika ebanormaalseks. Praktiliselt see klapp kütab seal lihtsalt õli. Õli paks siis tõstab kui õli soe siis vedel ja tahab pöördeid saada ja midagi enamvähem täpset on raske saavutada.
Müstika kuidas nii lihtne asi suudetakse nõnda keeruliseks mõelda...
Sellel klapil pole viga midagi ning kui soojalt ei tõsta siis lihtalt pump hõre. Kui ikka ei tõsta siis on keegi tark jalgratast leiutanud ja roolile antavat õli hulka juurde timminud. T40 võib tiksuda terve päeva nii et hüdroõli läheb vaid kergelt leigeks. Ei suuda mõista milleks nüüd see dosaatorklapp nii maha teha? Sama klappi olen kasutanud teistegi traktorite puhul suure pumba pealt roolile surve võtmiseks ja minumeelest väga asjalik vidin millele küll midagi ette heita ei saa.
T40 käib samuti mul nagu kell orginaal Nš 32 pumbaga ning rool on kerge ja tõstab samuti nii soojalt kui külmalt, enne tõuseb nina maast lahti kui jõust puudu jääb...
Jalgratta leiutamine on muidugi omaette teadus.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB