11-08-2015, 09:37 AM
(10-08-2015, 21:32 PM)KopliKrahv Kirjutas: Sellest BOM´ist seal on üksi vähe abi, kuna kogu seda asja loetakse puhtalt mootori pöörete pealt, aga kui sul tõmbab niiduk libisema BOM´i veolindist, siis seda tahhokas ei kajasta.
Nu, kord libisema lastud lint annab endast päeva lõpuks juhmile kärssamisega teada. Just juhmile, kuna juht peaks suutma tekkimahakkava probleemi tuvastada ja õigeaegse reguleerimisega ennetada suurema kahju tekkimist. Purustusniitmise korral siis esmalt kiiruse vähendamisega ja seejärel lõunapausil (või varem, kui enam aeglasemalt käiku pole) ajami pingutamisega. Kui seda enam teha annab.
Põhimõtteliselt annab JSV sabale panna muidugi suvalise tahhomeetri külje. Jalgratta oma oleks vast lihtsaim aretada, tuleb vaid sisestada sobiv rattamõõt, et näit kuidagi loogiliselt JSV pööretega suhtes oleks.