12-08-2015, 23:58 PM
Jah, tööd on tehtud, vaeva on nähtud, teemat arendatud... aga no ei ole poliitiliselt korrektne. Esiteks on see liiga isiklik teema autori suhtes, samuti mitte asjalik ning ebakonstruktiivne.
Lisaks on kassi jalad liiga jämedad ja antud kontekstis ning konkreetse jalgratta jaoks liiga lühikesed.
Lõpetuseks on see kõrgratta teema üldse väga tundlik ja valus, nimelt on kõrgratta monopol Eestis linnakodani ja vabahärra V. Kirsi käes, kellel on neid ikka üsna mitu ja küllap arvab ta, et tal on neid ikkagi veel puudu. Eesti Jalgrattamuuseum eesotsas ksf! valdoga aga nutab valusaid pisaraid sellise ratta puudumise pärast. Meil on teada veel 2-l inimesel teemasse puutuvat, mittekomplektset materjali ja see on kõik. Jalgrattamuuseum kaalub kõrgratta replica ehk tõetruu koopia soetamist Tšehhimaalt. On Eestis mõned kõrgratta ainetel tehtud, ma ütleks, kolerattad, aga sellised jubedused ei ole just asjad, mis paneks Jalgrattamuuseumi juubeldama.
Lisaks on kassi jalad liiga jämedad ja antud kontekstis ning konkreetse jalgratta jaoks liiga lühikesed.
Lõpetuseks on see kõrgratta teema üldse väga tundlik ja valus, nimelt on kõrgratta monopol Eestis linnakodani ja vabahärra V. Kirsi käes, kellel on neid ikka üsna mitu ja küllap arvab ta, et tal on neid ikkagi veel puudu. Eesti Jalgrattamuuseum eesotsas ksf! valdoga aga nutab valusaid pisaraid sellise ratta puudumise pärast. Meil on teada veel 2-l inimesel teemasse puutuvat, mittekomplektset materjali ja see on kõik. Jalgrattamuuseum kaalub kõrgratta replica ehk tõetruu koopia soetamist Tšehhimaalt. On Eestis mõned kõrgratta ainetel tehtud, ma ütleks, kolerattad, aga sellised jubedused ei ole just asjad, mis paneks Jalgrattamuuseumi juubeldama.