14-08-2015, 19:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-08-2015, 21:45 PM ja muutjaks oli kopraonu.)
No olgu,kui herra Kass tahab lugu siis ma jagan seda.
Nimelt siis ajasime aastaid 5 tagasi ühe mootorratta jälgi. Idee poolest olevad tegu olnud Rudgega? Kuid küla jutud olid väga vastukäivad,sest ainult üks inimene oli seda mootorratast näinud ilmavalguse käes. Teised olid ilmselt kuulnud legende" eldoradost" ja lisasid omapoolt vürtsikamaid detaile juurde. Üks sõber aga leidis,et sellise asjaga pole midagi teha, aeglane kui kurat ja pöördesse ei lähe.
Kawasaki olevad ikka tegija ja mida sa sellise vana risuga teed. Tema vanatsikli huvi piirdus peamiselt müügimehe tööga ja sellepärast teda väga ajaloolised faktid või tõsiasi,et seda eksponeerida eriti ei huvitanud.
Kahjuks see väidetav "Rudge" leidmata jäigi,sest selgus,et antud mootorratas võib olla segastel asjaoludel eestimaa pinnalt kadunud, teadmata suunas.
Mõtlesin ,hää küll läks siis läks vähemalt oli otsimise ja avastamise rõõm..
Siis helistas sõber O ja ütles,et sai ühe vahva asja. Läksin talle siis külla ja mulle vaatas otsa NSU OSL 351! Olin varem ka neid näinud pildilt aga lähemalt ainsatki. Siis ei teadnud ma isegi,mida see NSU siis lühendina tähendab.
Ei oskanud midagi arvata asjast,kuid värske omanik pajatas leidmise loo. Eelmine omanik oli selle sügaval NL ajal ostnud ühelt külamehelt,kes selle uuena sai EW ajal. Kuid oli seda kiivalt varjanud, võõrvõimude eest. Uus omanik aga tahtis saadud sõiduriista proovida ja isegi registreeris selle NL liiklusmiilitsa silmade all ära. Sõitis ta sellega vist vähe,sest mingil hetkel ärkas, kaaskodanikes ebaterve huvi selle NSU vastu(lihtsalt kadedad pilgud,kui enamus kihutas mannetute p...sa värvi kavrosside ja Izhidega ringi). Siis otsustas mees,et parem on see ratas ära peita. Kuid kuhu panna? Lihtne lahendus heinaküün ja heintesse sisse. Ja nii ta tegi ja NSU jäi sinna ootama oma aega üle 37.a
Kuni siis 2008.a see alles sealt välja kaevati. Mõned osad olid küll kahjustada saanud rooste poolt aga üldises pildis oli masin veel üsna originaalne. Sõber O sai aga valusa kogemuse kui üritas seda ratast käivitada ja mootor lõi tagasi ja lõi vaesel mehel lõualuu paigast lahti.
Nimelt siis ajasime aastaid 5 tagasi ühe mootorratta jälgi. Idee poolest olevad tegu olnud Rudgega? Kuid küla jutud olid väga vastukäivad,sest ainult üks inimene oli seda mootorratast näinud ilmavalguse käes. Teised olid ilmselt kuulnud legende" eldoradost" ja lisasid omapoolt vürtsikamaid detaile juurde. Üks sõber aga leidis,et sellise asjaga pole midagi teha, aeglane kui kurat ja pöördesse ei lähe.
Kawasaki olevad ikka tegija ja mida sa sellise vana risuga teed. Tema vanatsikli huvi piirdus peamiselt müügimehe tööga ja sellepärast teda väga ajaloolised faktid või tõsiasi,et seda eksponeerida eriti ei huvitanud.
Kahjuks see väidetav "Rudge" leidmata jäigi,sest selgus,et antud mootorratas võib olla segastel asjaoludel eestimaa pinnalt kadunud, teadmata suunas.
Mõtlesin ,hää küll läks siis läks vähemalt oli otsimise ja avastamise rõõm..
Siis helistas sõber O ja ütles,et sai ühe vahva asja. Läksin talle siis külla ja mulle vaatas otsa NSU OSL 351! Olin varem ka neid näinud pildilt aga lähemalt ainsatki. Siis ei teadnud ma isegi,mida see NSU siis lühendina tähendab.
Ei oskanud midagi arvata asjast,kuid värske omanik pajatas leidmise loo. Eelmine omanik oli selle sügaval NL ajal ostnud ühelt külamehelt,kes selle uuena sai EW ajal. Kuid oli seda kiivalt varjanud, võõrvõimude eest. Uus omanik aga tahtis saadud sõiduriista proovida ja isegi registreeris selle NL liiklusmiilitsa silmade all ära. Sõitis ta sellega vist vähe,sest mingil hetkel ärkas, kaaskodanikes ebaterve huvi selle NSU vastu(lihtsalt kadedad pilgud,kui enamus kihutas mannetute p...sa värvi kavrosside ja Izhidega ringi). Siis otsustas mees,et parem on see ratas ära peita. Kuid kuhu panna? Lihtne lahendus heinaküün ja heintesse sisse. Ja nii ta tegi ja NSU jäi sinna ootama oma aega üle 37.a
Kuni siis 2008.a see alles sealt välja kaevati. Mõned osad olid küll kahjustada saanud rooste poolt aga üldises pildis oli masin veel üsna originaalne. Sõber O sai aga valusa kogemuse kui üritas seda ratast käivitada ja mootor lõi tagasi ja lõi vaesel mehel lõualuu paigast lahti.