17-08-2015, 13:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-08-2015, 16:31 PM ja muutjaks oli mlsluik.)
Tegin väikse hoolduse masinale, genekas läks Vilja tänavasse parandusse ning topeltratastele tõmbasin uued rehvid peale, vähe suuremad kui eelmised. Ventiilid panin ka velje keskele et parem rõhku muuta oleks. Vanad ventiilid lõiksin maha ja tõmbasin vanadesse aukudesse uued ventiilid tagurpidi sisse ja nippel otsa...
Rehvid peale ja maha ikka heebliga, ei viitsind nelja velje pärast rehviboksi sõita. Olen jälginud paljusid rehvimehi ja tülgastus tuleb peale kui vaadata kuidas tööd tehakse. Oskaja mees vahetab heebliga korralikumalt rehvi ära kui fekaal mees pingiga... tasakaalustama neid küll ei hakkand, pole selliseid kiiruseid...
Vaherõngastele sai gaasiga kiirelt mõned augud ka sisse lõigatud et vajadusel trossi saaks kinnitada, vints siis nagu omast käest võtta
Mingi päev siristasin ka konksu külge, hea paati jõe äärde viia ja käruga metsas käia...
Rehvid peale ja maha ikka heebliga, ei viitsind nelja velje pärast rehviboksi sõita. Olen jälginud paljusid rehvimehi ja tülgastus tuleb peale kui vaadata kuidas tööd tehakse. Oskaja mees vahetab heebliga korralikumalt rehvi ära kui fekaal mees pingiga... tasakaalustama neid küll ei hakkand, pole selliseid kiiruseid...
Vaherõngastele sai gaasiga kiirelt mõned augud ka sisse lõigatud et vajadusel trossi saaks kinnitada, vints siis nagu omast käest võtta
Mingi päev siristasin ka konksu külge, hea paati jõe äärde viia ja käruga metsas käia...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB