19-08-2015, 10:32 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-08-2015, 09:31 AM ja muutjaks oli 13piisab.)
Ma ei väida üleüldse, et meid ümbritsev tehnika ei ole kas üldse või osaliselt toodetud Hiinas. Las ta olla, kui ...töötab.
Minu tagumikku torgib aga rohkem küsimused, mis puudutavad minu tagumikku transportiv sõiduvahend Citroen Jumper 2,8 HDI. Nii mõnedki aastad olen kimpus old tema mootori küljes olevate jubinatega, mida pihustiteks kutsutakse. Kogu pidu keerleb nende pulkade ümber. Kohalikud remondivad ära, maksad irmsat pappi ja mõne aja pärast puterdab mõni pihusti jälle - kas tagasivool lekib või kiilub pihusti üldse avatud asendisse kinni ja tulemuseks on kas vaevaline käivitus, üleüldse mitte käivitumine või siis käivitumine lonkamise, kolisemise ja paksu musta tossuga.
Eesti "tehniklased" (ütleks hää meelega, et jobutehnikud, aga vahest kõik ei ole) väidavad, et remont on kõrgemal tasemel, teised väidavad, et Eestis ei oska keegi remontida, vahetatakse ainult tagasivool ja vajadusel otsad ning stenditakse, aga reguleerida keegi nagu ei oskagi. Nii... momendil on jällegi selline aeg, kus üks pihusti laseb tagasivoolu suurema osa ühislati survest ning mootor käivitub vaevaliselt. L'äheks võtaks lammarist ühe...kasutatud pihusti, maksab tänapäeval 50 eur. Ok, vahetan ära, vahest saan liikuda ...mõnda agea...
Leidsin aliexpressi vahendusel sõbralikust ja töökast Hiinast ERICS - nimelise tootja nimestikust minu jumperi mootorile sobivad pihustid. Komplekt koos transpordiga 153 eur. Ostaks ära...aga.....
Siit küsimus suurele ringile - kuidas suhtuda Hiinas toodetud pihustitesse? Kas saab olla kindel, et need mootoril olles...miskitmoodi "ära ei sula"? Kas on kellelgi kogemusi?
Laske kuulda!
Minu tagumikku torgib aga rohkem küsimused, mis puudutavad minu tagumikku transportiv sõiduvahend Citroen Jumper 2,8 HDI. Nii mõnedki aastad olen kimpus old tema mootori küljes olevate jubinatega, mida pihustiteks kutsutakse. Kogu pidu keerleb nende pulkade ümber. Kohalikud remondivad ära, maksad irmsat pappi ja mõne aja pärast puterdab mõni pihusti jälle - kas tagasivool lekib või kiilub pihusti üldse avatud asendisse kinni ja tulemuseks on kas vaevaline käivitus, üleüldse mitte käivitumine või siis käivitumine lonkamise, kolisemise ja paksu musta tossuga.
Eesti "tehniklased" (ütleks hää meelega, et jobutehnikud, aga vahest kõik ei ole) väidavad, et remont on kõrgemal tasemel, teised väidavad, et Eestis ei oska keegi remontida, vahetatakse ainult tagasivool ja vajadusel otsad ning stenditakse, aga reguleerida keegi nagu ei oskagi. Nii... momendil on jällegi selline aeg, kus üks pihusti laseb tagasivoolu suurema osa ühislati survest ning mootor käivitub vaevaliselt. L'äheks võtaks lammarist ühe...kasutatud pihusti, maksab tänapäeval 50 eur. Ok, vahetan ära, vahest saan liikuda ...mõnda agea...
Leidsin aliexpressi vahendusel sõbralikust ja töökast Hiinast ERICS - nimelise tootja nimestikust minu jumperi mootorile sobivad pihustid. Komplekt koos transpordiga 153 eur. Ostaks ära...aga.....
Siit küsimus suurele ringile - kuidas suhtuda Hiinas toodetud pihustitesse? Kas saab olla kindel, et need mootoril olles...miskitmoodi "ära ei sula"? Kas on kellelgi kogemusi?
Laske kuulda!