31-08-2015, 16:54 PM
pisut probleemi arusaamisega , kuhu puksid vahele?
sul puudu hammikas ja võll ? ma arvaks , et sellel toredal üritusel , kuhu me ilmselt mõlemad suundume, ei vea originaal 41 hammkas välja .
oli aeg kui ise sama asja plaanisin , omamatta ühte head toorikut , kasutasin 4-5 doonorit enamasti gauja ja jalgratta valikust, asjad olid enamasti utiilsed . takistuseks sai see Torpedo jooksu koor , mis alupalvanka sisse valatud , kulunud kuulide veerepinnad .
kui võtan praegu tavasäärekal keti maha , pukis , ja tõmban tagaratta jooksma , siis jooksma ta jääbki . kulunud torpedo- sarkana svaigne ristandiga on sarnast tulemust keerukas saavutada .
kui oleks võtta üks heasseisus torpedo rumm , siis koostaksin gauja ratta , mis oi vististi kõigeesimestel R5-tel ka kasutet , ennem kui nõukogude inseneriteaduse tipud sellise veidra ristandi konstrueerisid . kui neid kahte isendit omavahel võrrelda , on kaaluvahe jämedalt pool .
tähendab võlli leiad kolmandast , neljandast või viiendast doonorrattast (kogemused ) , keerad kõik keermed õle ja võibolla saad mingi asja .
hammikat on nagunii suuremat vaja , selle teed saadaolevast hiina omast (pehme, kerge töödelda ) või lased teha spetsiaalselt oma jooksule 3-4 ülekandest koosneva seti .
kiud päevalõpuks tuleb siiski tõdeda , et laagreid tuleks vahetada vähemalt kord igal hooajal , isegi kui on võimalik saada kuulid koos separaatoriga , või lihtsalt kuulid , siis välimine veerepind jääb ju samaks .
minu projekt on tänasel päeval külmutatud olekus ja ripub naelaotsas .
sul puudu hammikas ja võll ? ma arvaks , et sellel toredal üritusel , kuhu me ilmselt mõlemad suundume, ei vea originaal 41 hammkas välja .
oli aeg kui ise sama asja plaanisin , omamatta ühte head toorikut , kasutasin 4-5 doonorit enamasti gauja ja jalgratta valikust, asjad olid enamasti utiilsed . takistuseks sai see Torpedo jooksu koor , mis alupalvanka sisse valatud , kulunud kuulide veerepinnad .
kui võtan praegu tavasäärekal keti maha , pukis , ja tõmban tagaratta jooksma , siis jooksma ta jääbki . kulunud torpedo- sarkana svaigne ristandiga on sarnast tulemust keerukas saavutada .
kui oleks võtta üks heasseisus torpedo rumm , siis koostaksin gauja ratta , mis oi vististi kõigeesimestel R5-tel ka kasutet , ennem kui nõukogude inseneriteaduse tipud sellise veidra ristandi konstrueerisid . kui neid kahte isendit omavahel võrrelda , on kaaluvahe jämedalt pool .
tähendab võlli leiad kolmandast , neljandast või viiendast doonorrattast (kogemused ) , keerad kõik keermed õle ja võibolla saad mingi asja .
hammikat on nagunii suuremat vaja , selle teed saadaolevast hiina omast (pehme, kerge töödelda ) või lased teha spetsiaalselt oma jooksule 3-4 ülekandest koosneva seti .
kiud päevalõpuks tuleb siiski tõdeda , et laagreid tuleks vahetada vähemalt kord igal hooajal , isegi kui on võimalik saada kuulid koos separaatoriga , või lihtsalt kuulid , siis välimine veerepind jääb ju samaks .
minu projekt on tänasel päeval külmutatud olekus ja ripub naelaotsas .