01-09-2015, 14:03 PM
Oo, siia nimekirja saab PALJU Autosid panna!
Korralik Omega - olemas
Suhteliselt kabe C4Q Competitzione (R4 ja ainult Itaaliasse) - olemas
Poisil/pruudi korralik W124 kupee - olemas
Poisil korralik e36 328 kupee - olemas
Naabrimehel ÜLIkorralik e36 325 wagon-automaat - olemas
Jne, jne...
Need siis kõik ülihästi siiani sõidetavad igapäevaautod. Aga et neid on veel palju liikvel, siis jongtaimer nagu oleks aga... tegelikult on nad praegu veel lihtsalt stiilsed, ülimõnusad ja piisavalt kaasaegsete omadustega odavautod kulgemiseks! Aga et hakata Omegat või audinaatorit restaureerima...
90'test ei ole tegelikult väga palju "võtta". Osad on ju veel 80'te masinad (Opel Calibra näiteks), mis elasid kümnendivahetuse üle, puhast 90'te väärtuslikkust võiks aga esindada Fiat Coupe ja Barcetta, Mazda kõik MX-nimelised elukad, Mitsult 3000/Stealth ja Eclipse/Talon, Ford Puma, Alfa GTV/Spider jms kergelt sportlikum kraam, sest mistahes "tava"autonduse soli see aeg tegelikult totaalne ikaldus! Jah, Omega B on lihtsalt ülimõnus, punnsilmne Scorpa Cossuga selline ummamuudu nähtus, S-jms lihtsalt luksuslik aga midagi ERILIST ei olnud neis kelleski. Üks erilisemaid oli otseloomulikult Alfa 156 Selespeed ja ka 166 oma erilise kurvasilmse koleda koeramoluga on juba klassika aga ikkagi. Fiat Coupe ja GTV restaureerimine tuleks mulle ka praegu täiesti kõnealla aga Selespeedi oma küll mitte...
Korralik Omega - olemas
Suhteliselt kabe C4Q Competitzione (R4 ja ainult Itaaliasse) - olemas
Poisil/pruudi korralik W124 kupee - olemas
Poisil korralik e36 328 kupee - olemas
Naabrimehel ÜLIkorralik e36 325 wagon-automaat - olemas
Jne, jne...
Need siis kõik ülihästi siiani sõidetavad igapäevaautod. Aga et neid on veel palju liikvel, siis jongtaimer nagu oleks aga... tegelikult on nad praegu veel lihtsalt stiilsed, ülimõnusad ja piisavalt kaasaegsete omadustega odavautod kulgemiseks! Aga et hakata Omegat või audinaatorit restaureerima...
90'test ei ole tegelikult väga palju "võtta". Osad on ju veel 80'te masinad (Opel Calibra näiteks), mis elasid kümnendivahetuse üle, puhast 90'te väärtuslikkust võiks aga esindada Fiat Coupe ja Barcetta, Mazda kõik MX-nimelised elukad, Mitsult 3000/Stealth ja Eclipse/Talon, Ford Puma, Alfa GTV/Spider jms kergelt sportlikum kraam, sest mistahes "tava"autonduse soli see aeg tegelikult totaalne ikaldus! Jah, Omega B on lihtsalt ülimõnus, punnsilmne Scorpa Cossuga selline ummamuudu nähtus, S-jms lihtsalt luksuslik aga midagi ERILIST ei olnud neis kelleski. Üks erilisemaid oli otseloomulikult Alfa 156 Selespeed ja ka 166 oma erilise kurvasilmse koleda koeramoluga on juba klassika aga ikkagi. Fiat Coupe ja GTV restaureerimine tuleks mulle ka praegu täiesti kõnealla aga Selespeedi oma küll mitte...