02-09-2015, 18:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-09-2015, 03:26 AM ja muutjaks oli 13piisab.)
tervitan teemaalgatajat ja loodan, et ürituse-mõtted saavad tegelikkuseks!
foorumi struktuuri ja üheksakümnendate ette nn ametliku joone tõmbamise üks põhjus on nii siit teemast paistev kui ka talverallide puhul kehtiv põhimõte: lihtsam ja vähem poleemikat tekitav on "pigem mitte lubada, tehes samas erandeid"-suhtumine. Lubada on ju hirmlihtne, aga juba lubatut tagasi võtta või täiendavaid piiranguid tekitada - see on kõigile tüütu.
ehk siis karmimad tingimused ja ürituste puhul "korraldaja eriload" - see hoiab asju vähemalt teoorias kontrolli all
näen siit teemast justkui sarnaseid maailmapilte enda omaga - nn uuemad youngtimerid teeb paljuski tehnika. Kaheksakümnendad-üheksakümnendad olid tehnika arengu ja massidessejõudmise võtmes viljakas aeg ning just tippmudelite puhul on pilt puhttehniliselt huvitav. Kroom või lausa puukodarad jms vana on küll tore, aga kui rivistada nt 20tk viie-kuuekümnendate euroopa "uunikumi" ning panna kõrvale 20tk kaheksa-üheksakümnendate "youngtimerit" (tippmudelite näol), astun ma ilmselt tehnikahuvilisena kõigepealt just youngtimerite juurde - nende puhul on sisulist unikaalsust ja erinevas suunas kulgenud inseneritööd hulka rohkem. Kohati paistab ka raamatupidaja töö masinast välja
kusjuures kas ei määra youngtimereid paljuski nende nn turuväärtus küsimishindade näol? Minu nn youngtimeri-kandidaatidest opelite puhul laiutab Mobile.de-s hinnakuristik: kadettE GSI hinda loetakse sajalistes, VectraA 2000 4x4 või Turbo (alati 4x4) puhul on pakkumist suurusjärgu võrra vähem, hindadel on kadetiga võrreldes pmst null lõpus. Kuigi mulle isiklikult meeldib kadett (roolis olles) palju rohkem, loen ma pakkumishindadest välja objektiivsema tõe - kadett on pigem ajaloo-rämps, vectra "erimudeli erimudel" aga inimeste maailmapildis oma kohta omav sõiduk...
foorumi struktuuri ja üheksakümnendate ette nn ametliku joone tõmbamise üks põhjus on nii siit teemast paistev kui ka talverallide puhul kehtiv põhimõte: lihtsam ja vähem poleemikat tekitav on "pigem mitte lubada, tehes samas erandeid"-suhtumine. Lubada on ju hirmlihtne, aga juba lubatut tagasi võtta või täiendavaid piiranguid tekitada - see on kõigile tüütu.
ehk siis karmimad tingimused ja ürituste puhul "korraldaja eriload" - see hoiab asju vähemalt teoorias kontrolli all
näen siit teemast justkui sarnaseid maailmapilte enda omaga - nn uuemad youngtimerid teeb paljuski tehnika. Kaheksakümnendad-üheksakümnendad olid tehnika arengu ja massidessejõudmise võtmes viljakas aeg ning just tippmudelite puhul on pilt puhttehniliselt huvitav. Kroom või lausa puukodarad jms vana on küll tore, aga kui rivistada nt 20tk viie-kuuekümnendate euroopa "uunikumi" ning panna kõrvale 20tk kaheksa-üheksakümnendate "youngtimerit" (tippmudelite näol), astun ma ilmselt tehnikahuvilisena kõigepealt just youngtimerite juurde - nende puhul on sisulist unikaalsust ja erinevas suunas kulgenud inseneritööd hulka rohkem. Kohati paistab ka raamatupidaja töö masinast välja
kusjuures kas ei määra youngtimereid paljuski nende nn turuväärtus küsimishindade näol? Minu nn youngtimeri-kandidaatidest opelite puhul laiutab Mobile.de-s hinnakuristik: kadettE GSI hinda loetakse sajalistes, VectraA 2000 4x4 või Turbo (alati 4x4) puhul on pakkumist suurusjärgu võrra vähem, hindadel on kadetiga võrreldes pmst null lõpus. Kuigi mulle isiklikult meeldib kadett (roolis olles) palju rohkem, loen ma pakkumishindadest välja objektiivsema tõe - kadett on pigem ajaloo-rämps, vectra "erimudeli erimudel" aga inimeste maailmapildis oma kohta omav sõiduk...
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"