05-09-2015, 17:04 PM
Krunt on krunt, seega on ta poorne ja varsti rooste väljas. Ise olen seda näinud enda hooleall oleva rallika peal (alati pole aega korralikult teha ja siis oo ilusasti näha).
Isiklikult eemaldaks rahulikult klaasi, tegeleks plekiga nii nagu ette nähtud ja kui nüüd aluspint on valmis klaasi jaoks, siis matistaks liimi pinnad karukeelega ja kannaks peale klaasiliimi krundi. Edasine juba lihtne - liimiriba (5mm lai ja 8mm kõrge) kerele ja siis klaas ette. Mõõdud on pluss miinus mõni mm autode eripärast ja lisadest mis klaasisees on, siia sinna kõikuvad. Meeles tasub pidada, et alati pole nii - mida rohkem seda uhkem.
Isiklikult eemaldaks rahulikult klaasi, tegeleks plekiga nii nagu ette nähtud ja kui nüüd aluspint on valmis klaasi jaoks, siis matistaks liimi pinnad karukeelega ja kannaks peale klaasiliimi krundi. Edasine juba lihtne - liimiriba (5mm lai ja 8mm kõrge) kerele ja siis klaas ette. Mõõdud on pluss miinus mõni mm autode eripärast ja lisadest mis klaasisees on, siia sinna kõikuvad. Meeles tasub pidada, et alati pole nii - mida rohkem seda uhkem.