07-09-2015, 21:36 PM
Nädalat kaks tagasi sai enda masinal klaasi vahetamise juures passitud ja veidi assisteeritudki. Oli üsna vilunud meistrimees ja rääkis juurde igasugu lugusid ajatäiteks. Proovin edastada mõned tähelepanekud.
*trossi ei soovitatud kasutada klaasi mahavõtmiseks, rikub servad ära. ikka see 90kraadine vaibakas või selle replica
*ammugi ei soovitatud klaasi samal otstarbel purustada, jama kindlasti rohkem kui käegakatsutav kasu
*mingil ajal aastaid tagasi kasutasid nad isegi mingit "ultrahead" liimi, mis pidi hiljem väga kõvaks minema - nüüd vajadusel kehva ära võtta. see lihtsalt sellepärast teadmiseks, et juhtus apse ka nn.spetskohtades, mitte ainult illegaalsetes ja põrandaalustes klaasitöökodades, kus teadupärast koba-käppadest soss-sepad ametis.
*klaas tuleb üsna ühes tükis ära, kui ta eelnevalt terve on ja ise vähegi tervelt kätte saada tahad.
*roostes kohad ikka puhtamaks lükkad eelnnevalt ja krundid vastava värviga, kui auk sees, siis vaja rohkem vaeva näha.
*härra kasutas küll spetsliimi, aga ei mingit ahjus soojendamist, jumala hästi tuli kiletuubist välja
*liimi pandi jah siis umbes sellises kõrguses - laiuses nagu eelpool mainiti, või noh tiba rohkem tegelikult.
*katuse servast libistab vaikselt paika, klaas vajub omale kohale, siis vajadusel sätid natuke. hea oleks omada muidugi klaasi tõstmiseks mõeldud atribuutikat seks otstarbeks.
*katuse ja klaasi külge kleebitud kahe mäck aivari teibiribaga hoiad klaasi alla libisemast ja ise hoidud seejuures u.1-2 tundi auto sihipärasest kasutamisest.
See video ei oleks ka paha ära vaadata
*trossi ei soovitatud kasutada klaasi mahavõtmiseks, rikub servad ära. ikka see 90kraadine vaibakas või selle replica
*ammugi ei soovitatud klaasi samal otstarbel purustada, jama kindlasti rohkem kui käegakatsutav kasu
*mingil ajal aastaid tagasi kasutasid nad isegi mingit "ultrahead" liimi, mis pidi hiljem väga kõvaks minema - nüüd vajadusel kehva ära võtta. see lihtsalt sellepärast teadmiseks, et juhtus apse ka nn.spetskohtades, mitte ainult illegaalsetes ja põrandaalustes klaasitöökodades, kus teadupärast koba-käppadest soss-sepad ametis.
*klaas tuleb üsna ühes tükis ära, kui ta eelnevalt terve on ja ise vähegi tervelt kätte saada tahad.
*roostes kohad ikka puhtamaks lükkad eelnnevalt ja krundid vastava värviga, kui auk sees, siis vaja rohkem vaeva näha.
*härra kasutas küll spetsliimi, aga ei mingit ahjus soojendamist, jumala hästi tuli kiletuubist välja
*liimi pandi jah siis umbes sellises kõrguses - laiuses nagu eelpool mainiti, või noh tiba rohkem tegelikult.
*katuse servast libistab vaikselt paika, klaas vajub omale kohale, siis vajadusel sätid natuke. hea oleks omada muidugi klaasi tõstmiseks mõeldud atribuutikat seks otstarbeks.
*katuse ja klaasi külge kleebitud kahe mäck aivari teibiribaga hoiad klaasi alla libisemast ja ise hoidud seejuures u.1-2 tundi auto sihipärasest kasutamisest.
See video ei oleks ka paha ära vaadata