16-03-2004, 21:37 PM
Purustajasse?
Kas Eestis sellist tehnoloogiat ei ole, et läheb tervelt pressi alla, kus ta tehakse kas kindlate mõõtudega briketiks või laiaks koogiks?
Tegelikult ei kujuta purusdtajat ka eriti ette. Sel seadmel, mis auto(kere ja/või -raami) väikesteks osadeks tükeldab, peab ikka ju meeletu jõud ja tugevusvaru olema... seda eriti tugevamate ja toekamate sõidukite puhul. Olen nt ise Pobeda kere suure ketaslõikuriga risti pooleks lõiganud ja... mitmes kohas oli tunne, et... ketas kahaneb sama kiiresti kui autoplekk. Ikka mitu head suurt ketast kulus.
Kas Eestis sellist tehnoloogiat ei ole, et läheb tervelt pressi alla, kus ta tehakse kas kindlate mõõtudega briketiks või laiaks koogiks?
Tegelikult ei kujuta purusdtajat ka eriti ette. Sel seadmel, mis auto(kere ja/või -raami) väikesteks osadeks tükeldab, peab ikka ju meeletu jõud ja tugevusvaru olema... seda eriti tugevamate ja toekamate sõidukite puhul. Olen nt ise Pobeda kere suure ketaslõikuriga risti pooleks lõiganud ja... mitmes kohas oli tunne, et... ketas kahaneb sama kiiresti kui autoplekk. Ikka mitu head suurt ketast kulus.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud K,N,R,L,P 11-18