13-09-2015, 11:26 AM
Hoo, päris "sõjaks" siin teemas läinud
Mina lahingutegevusse ei sekku, küll aga annan mõned soovitused ksf! oovi´le.
50l lisapaaki jääb ikkagi väheks. Endal 3x50, kraanid vahel. Point selles, et mõne väiksema kiire töö, näiteks rehvi pumpamise jaoks, lased ainult ühe paagi täis või poolde vinna. Õhumahukamate tööde jaoks lähevad ka teised paagid käiku. Kuni liivapritsini kõik hea, nüüd käivad mõtted selles suunas, et paagiparki veel 100...150l võrra kasvatada.
Kunagi sai mõõdetud ka "kiirendusnäitajaid". 1 paak (50l) 0...8 bar 40 sekundit, 3 paaki 2 minutit. Silindrid olid hoonitud, uued rõngad, klapiplaadi lasin ära lihvida.
Teine probleem on kondensaat. Keegi muidugi ei keela oovi´l ballooni liitmiku lahti kruvimast ja pudelit "pea alaspidi" keeramast, et kondentsi kätte saada. Siiski oleks mugavam paigaldada spetsiaalne kraan paagi madalaimasse punkti. See eeldab, et paagile tulevad jalad või rattad, jäägu tema paigutus horisontaalseks või vertikaalseks. Selle peale tasub mõelda.

Mina lahingutegevusse ei sekku, küll aga annan mõned soovitused ksf! oovi´le.
50l lisapaaki jääb ikkagi väheks. Endal 3x50, kraanid vahel. Point selles, et mõne väiksema kiire töö, näiteks rehvi pumpamise jaoks, lased ainult ühe paagi täis või poolde vinna. Õhumahukamate tööde jaoks lähevad ka teised paagid käiku. Kuni liivapritsini kõik hea, nüüd käivad mõtted selles suunas, et paagiparki veel 100...150l võrra kasvatada.
Kunagi sai mõõdetud ka "kiirendusnäitajaid". 1 paak (50l) 0...8 bar 40 sekundit, 3 paaki 2 minutit. Silindrid olid hoonitud, uued rõngad, klapiplaadi lasin ära lihvida.
Teine probleem on kondensaat. Keegi muidugi ei keela oovi´l ballooni liitmiku lahti kruvimast ja pudelit "pea alaspidi" keeramast, et kondentsi kätte saada. Siiski oleks mugavam paigaldada spetsiaalne kraan paagi madalaimasse punkti. See eeldab, et paagile tulevad jalad või rattad, jäägu tema paigutus horisontaalseks või vertikaalseks. Selle peale tasub mõelda.