19-09-2015, 15:31 PM
See kompressor on seal tõesti saatanast.
Iga kord kui kompressori kolb üle ülemise surnud seisu läheb pöörab õhurõhk silindris teda nõksu edasi ja nõnda ta loksutab ühendusnuute ja hammasrattaid kuni lõtk on piisavalt suur, et juba mootori häälest on kuulda et ühes silindris oleks nagu pritsehetk vale.
Muidugi kui ta niisama tühjalt käib ilma õhku surumata pole seda probleemi.
Iga kord kui kompressori kolb üle ülemise surnud seisu läheb pöörab õhurõhk silindris teda nõksu edasi ja nõnda ta loksutab ühendusnuute ja hammasrattaid kuni lõtk on piisavalt suur, et juba mootori häälest on kuulda et ühes silindris oleks nagu pritsehetk vale.
Muidugi kui ta niisama tühjalt käib ilma õhku surumata pole seda probleemi.