24-09-2015, 00:07 AM
(23-09-2015, 19:08 PM)karpaadid Kirjutas: Mootor koos käigukastiga on nüüdseks peal, läks kuskil 4 tunni jagu pusimist.
Kuivõrd 127 oli esimene oma auto majapidamises, siis jääb sedalaadi teemale pilk ikka peale. Oi aegu ammuseid, kui sai mootor sülle võetud ja kapoti alt välja tõstetud. Ning põhimõtteliselt kogu auto käis aegade jooksul tükkideks lahti ja kinni
Kas keskmine mootoripadi õnnestus ka uus saada? Eelmise sajandi lõpust mäletan, et see kippus teistest rohkem ära sulama ja just seda tükki varuosakauplejad ei pakkunud, kahte ülemist oleks saanud. Internetist polnud siis muidugi ka midagi tellida. Tagajärjeks oli edasi-tagasi väntsklev mootor ja tavalisest veelgi ebakindlam käiguvahetus,- neljandat pildus alatasa välja. Käigukasti-poolse kinnituse poltide lahtipõrumine ja seeläbi ka otsakaane lahtiloksumine läks kah sellesse ämbrisse. Aga muidu peale selle padja polnud ühtki asja, mida arstida poleks saanud.