28-09-2015, 16:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-09-2015, 16:55 PM ja muutjaks oli maisalup.)
mis siin imestada, ikka tahetakse odavaimat tööjõudu.
Majandis käis tüüp kes tahtis saada ainult 2,3eur tunnis palka, oli sellega rahul. Kui ükspäev töökoja õuele mtz82-ga tuli, siis mehed tuvastasid rõveda kärsahaisu. Lähemalt uurides oli selle bellarussi temperatuurinäitaja laes kinni ja mootor kärssas peal. Peale seiskamist see pada enam ringi käima ei hakanud, kiilus kinni ja läks kogu sisu vahetusse.
Aga vähemalt oli odav tööline ja töölisel oli tehnikast jumala suva. Kogu selle jama põhjustas purunenud lõdvik mida oli juht küll märganud, et imelikku magusat haisu tuli ja kapoti all suitses ka, kuid tema ei vaevunud lähemalt uurima mis viga, töö tahtis ju tegemist
Nii ka jvv libisemisega, antakse minna kuni veel vähegi pöörleb
Poltidega on nii- keskelt hakkad mõlemale poole laiali minema, algul dünamomeetriga 90-100nm kinni ja siis pärast käsitsi veel 1,5 ringi keerad peale. Tehased näevad nii ette, kuid tava praktikas on nii, et 24 silmusele poolemeetrine toru otsa ja tõmbad nii kõvasti kinni kui jõuad. Võid vahepeal käia lõunal ja tagasi tulles proovida uuesti üle pingutada kui saab kui ei saa, siis asi ok
Majandis käis tüüp kes tahtis saada ainult 2,3eur tunnis palka, oli sellega rahul. Kui ükspäev töökoja õuele mtz82-ga tuli, siis mehed tuvastasid rõveda kärsahaisu. Lähemalt uurides oli selle bellarussi temperatuurinäitaja laes kinni ja mootor kärssas peal. Peale seiskamist see pada enam ringi käima ei hakanud, kiilus kinni ja läks kogu sisu vahetusse.
Aga vähemalt oli odav tööline ja töölisel oli tehnikast jumala suva. Kogu selle jama põhjustas purunenud lõdvik mida oli juht küll märganud, et imelikku magusat haisu tuli ja kapoti all suitses ka, kuid tema ei vaevunud lähemalt uurima mis viga, töö tahtis ju tegemist

Nii ka jvv libisemisega, antakse minna kuni veel vähegi pöörleb
Poltidega on nii- keskelt hakkad mõlemale poole laiali minema, algul dünamomeetriga 90-100nm kinni ja siis pärast käsitsi veel 1,5 ringi keerad peale. Tehased näevad nii ette, kuid tava praktikas on nii, et 24 silmusele poolemeetrine toru otsa ja tõmbad nii kõvasti kinni kui jõuad. Võid vahepeal käia lõunal ja tagasi tulles proovida uuesti üle pingutada kui saab kui ei saa, siis asi ok