30-09-2015, 23:57 PM
Ma saan aru, et viimasele minutile ei tohiks asju jätta, aga seadusega pole see ju keelatud
Sundkindlustuse hoiatus oli LKF lehel selgelt kirjas: seisuga 01.10.2015 hakatakse käsi väänama.
Täna 30.09 õhtul mnt.ee e-teeninduses selline seis, kui proovisin ajutiselt registrist kustutada:
"Sõiduki andmeid ei ole võimalik lõpuni kontrollida. Palun pöörduge liiklusregistri büroosse."
Nüüd on siis valida, kas sõlmida kiiresti-kiiresti liikluskindlustus 1 kuuks a 20€, või riskida sundkindlustusega, "mille tariifid on veelgi ebasoodsamad" (kui palju ebasoodsamad, ega keegi ju ei ütle!) või proovida esitada homme esitatavale sundkindlustusele vaie või minna kohtusse.
Masinat loomulikult ei kasuta, sellepärast ongi kindlustamata ja üle vaatamata 1,5a. Tegemist pealegi mootorrattaga, mida praegusel aastajal enam väga ei tahakski enam kasutusse võtta, eksole.
Kes sellest jamast võidab, tõepoolest?
Kui üks tõsiseltvõetavaid ja keskmisele kodanikule arusaadavaid seadusmuudatuse põhjusi võis olla regulaarsete kindlustusignorantide taltsutamine - keda mingitel andmetel olla lausa 20%, - siis parimal juhul saavutatakse see, et nüüd nad tellivad üheks kuuks kindlustuse ja ülejäänud aasta lasevad endistviisi edasi. Ja teiseltpoolt - kui kindlustuse olemasolu ei suudetud kontrollida ja trahvida, kuidas siis registris olekut suudetakse...
Sundkindlustuse hoiatus oli LKF lehel selgelt kirjas: seisuga 01.10.2015 hakatakse käsi väänama.
Täna 30.09 õhtul mnt.ee e-teeninduses selline seis, kui proovisin ajutiselt registrist kustutada:
"Sõiduki andmeid ei ole võimalik lõpuni kontrollida. Palun pöörduge liiklusregistri büroosse."
Nüüd on siis valida, kas sõlmida kiiresti-kiiresti liikluskindlustus 1 kuuks a 20€, või riskida sundkindlustusega, "mille tariifid on veelgi ebasoodsamad" (kui palju ebasoodsamad, ega keegi ju ei ütle!) või proovida esitada homme esitatavale sundkindlustusele vaie või minna kohtusse.
Masinat loomulikult ei kasuta, sellepärast ongi kindlustamata ja üle vaatamata 1,5a. Tegemist pealegi mootorrattaga, mida praegusel aastajal enam väga ei tahakski enam kasutusse võtta, eksole.
Kes sellest jamast võidab, tõepoolest?
Kui üks tõsiseltvõetavaid ja keskmisele kodanikule arusaadavaid seadusmuudatuse põhjusi võis olla regulaarsete kindlustusignorantide taltsutamine - keda mingitel andmetel olla lausa 20%, - siis parimal juhul saavutatakse see, et nüüd nad tellivad üheks kuuks kindlustuse ja ülejäänud aasta lasevad endistviisi edasi. Ja teiseltpoolt - kui kindlustuse olemasolu ei suudetud kontrollida ja trahvida, kuidas siis registris olekut suudetakse...