01-10-2015, 19:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-10-2015, 19:08 PM ja muutjaks oli umm.)
Konkreetseid küsimusi oodati.
1. Kuidas erineb arvel olev auto ja mittearvel olev auto liikluskahjude põhjustamisel. et ühele on vaja sundkindlustust ja teisele mitte. Mainitud fakt, et politsei ei suuda kindlustamata autosi kõiki leida liiklusest, on õige. kuid reaalselt omab ka arvelt peatatud või arhiivdokumentidega auto liikumisvõimet. kuidas kavatsetakse maandada viimati mainitud masinate liikumisel kahju korvamisi? või on see plaan poolikuks mõeldudki.
Edit: 537 postitus Markolt: (Ilus jutt, loogiline ja selge. Siiski on ka siia väike apsakas sisse juhtunud - nimelt saavad need ilma kindlustuseta sõitjad kuritarvitada samamoodi edasi seda 12-kuulist perioodi, mille jooksul sanktsioonid puuduvad. Seega võib kahuri omanik raporteerida varblase hävitamisest (sai paarile registrist kustutamise unustanule trahvi teha))
2. Totrus nagu kärukindlustus (ja muidugi ka registreerimine ja ülevaatus + load üle 750 kg tarvis. mille koolitusel ei õpita siuliselt mitte midagi mis põhjendaks käru lisakaalu. õpitakse käru gabariitide arvestamisega mitte dünaamikat). Minuteada ei ole käru ilma autota erilise sõidu võimega. Ok käru võib veereda hoovist tänavale ja põhjustada kahju. Samas võib misiganesasi sealt vehkat teha.
Ettepanek kerghaagise vin koodi tarbida omaniku tuvastuseks. sõidus kasutada vedava masina nn. kolmandat reg. numbrit ja katta kindlustus kah veovõimeliselt osalt selles komplektis.
1. Kuidas erineb arvel olev auto ja mittearvel olev auto liikluskahjude põhjustamisel. et ühele on vaja sundkindlustust ja teisele mitte. Mainitud fakt, et politsei ei suuda kindlustamata autosi kõiki leida liiklusest, on õige. kuid reaalselt omab ka arvelt peatatud või arhiivdokumentidega auto liikumisvõimet. kuidas kavatsetakse maandada viimati mainitud masinate liikumisel kahju korvamisi? või on see plaan poolikuks mõeldudki.
Edit: 537 postitus Markolt: (Ilus jutt, loogiline ja selge. Siiski on ka siia väike apsakas sisse juhtunud - nimelt saavad need ilma kindlustuseta sõitjad kuritarvitada samamoodi edasi seda 12-kuulist perioodi, mille jooksul sanktsioonid puuduvad. Seega võib kahuri omanik raporteerida varblase hävitamisest (sai paarile registrist kustutamise unustanule trahvi teha))
2. Totrus nagu kärukindlustus (ja muidugi ka registreerimine ja ülevaatus + load üle 750 kg tarvis. mille koolitusel ei õpita siuliselt mitte midagi mis põhjendaks käru lisakaalu. õpitakse käru gabariitide arvestamisega mitte dünaamikat). Minuteada ei ole käru ilma autota erilise sõidu võimega. Ok käru võib veereda hoovist tänavale ja põhjustada kahju. Samas võib misiganesasi sealt vehkat teha.
Ettepanek kerghaagise vin koodi tarbida omaniku tuvastuseks. sõidus kasutada vedava masina nn. kolmandat reg. numbrit ja katta kindlustus kah veovõimeliselt osalt selles komplektis.