02-10-2015, 18:18 PM
Põhja betoneerimisega kaasneb kohe terve hulk hüvesid.
Kui kasutada tänapäevast fiiberbetooni, saab kogu kaadervärgi heaste jäigaks ja roosteussikindlaks.
Auto raskuskese liigub teepinnale ligemale.
Kasvanud kaal annab pidamisele kõvaste lisa.
No küttekulu läheb tiba suuremaks, a see kökimöki.
Üle pingutada selle betooniga muidugi ei tohi. Muidu võib olemasolev kone lahjaks jääda.
Või tuleb suurema koormusindeksiga rehvid alla sättida.
Või veel hullem, lähed selle asjandusega ülevaatuspunkti, rikud seal nende piduristendi riist- või tarkvara ära veel.
Niisiis, mõõdukalt, seltsimehed, ikka mõõdukalt.
Kui kasutada tänapäevast fiiberbetooni, saab kogu kaadervärgi heaste jäigaks ja roosteussikindlaks.
Auto raskuskese liigub teepinnale ligemale.
Kasvanud kaal annab pidamisele kõvaste lisa.
No küttekulu läheb tiba suuremaks, a see kökimöki.
Üle pingutada selle betooniga muidugi ei tohi. Muidu võib olemasolev kone lahjaks jääda.
Või tuleb suurema koormusindeksiga rehvid alla sättida.
Või veel hullem, lähed selle asjandusega ülevaatuspunkti, rikud seal nende piduristendi riist- või tarkvara ära veel.
Niisiis, mõõdukalt, seltsimehed, ikka mõõdukalt.
