09-10-2015, 15:55 PM
Väga põnev,ma ütlen ausalt ,et mul jäi kodanik Raudpatsi teema kuidagi kahe silma vahele siis kui ta selle avaldas. Aga see pole oluline.
Küsimus replika detailidega on selles,et kui Harley ja Indiani on toodetud üsna palju. Siis mida teha auto, mootorratta või mis tahes muu liikuriga,mida toodetigi vaid 10 või 2 tk? Üks kõige lihtsam näide on Tuckeri autod,mida tehti 47 tk ja millele detailide saamine ongi vaid kas replica osad või siis mõnelt "hullult kollektsionäärilt" saada originaal tükk kätte, peale aastaid läbirääkimisi.
Aga sarnaseid väiketootjaid,kelle toodangust pole eriti järel midagi on mitmeid üle maailma. Küsimus ongi sellest,et kas saame lugeda originaaliks ka asja,millel on vaid 2% alg osad ja ülejäänud replika detailid? Või peaks selliste puhul olema eraldi peatükk,mööndus vms?
Küsimus replika detailidega on selles,et kui Harley ja Indiani on toodetud üsna palju. Siis mida teha auto, mootorratta või mis tahes muu liikuriga,mida toodetigi vaid 10 või 2 tk? Üks kõige lihtsam näide on Tuckeri autod,mida tehti 47 tk ja millele detailide saamine ongi vaid kas replica osad või siis mõnelt "hullult kollektsionäärilt" saada originaal tükk kätte, peale aastaid läbirääkimisi.
Aga sarnaseid väiketootjaid,kelle toodangust pole eriti järel midagi on mitmeid üle maailma. Küsimus ongi sellest,et kas saame lugeda originaaliks ka asja,millel on vaid 2% alg osad ja ülejäänud replika detailid? Või peaks selliste puhul olema eraldi peatükk,mööndus vms?