12-10-2015, 10:30 AM
Opeli süsteemis on:
- viskosidur, mis pöörlemiskiiruste erinevuse puhul soojeneb ja tagasilla ühendab. See libiseb tavaolukorras läbi ja lubab kurve võtta. Kusagilt leidsin kord viite, et visko hoiab "eelpingestatud" esi-ja tagasilla kergelt erinev ülekanne. Esisild on 3,74 ja tagasild väidetavalt sama aja osade Omegatega sama 3,70
- roolivõimu õliga lahutatakse/ühendatakse tagasilda. Tagasild lahutatakse 25kmh ja kiiremal sõidul pidurdades ning 4x4 ECU poolt tuvastatud vigade (sh uuematel masinatel vahekasti temperatuur) puhul. Ma saan aru, et vaikeoleku (ilma roolivõimu surveta) puhul on masin FWD. Süsteem on kapriisne ja ka mu masinal on ta eelmise omaniku poolt kettapaki kokkuneetimise teel likvideeritud.
leidsin hea süsteemikirjelduse:
http://forum.opel-club.ru/index.php?act=...t&id=77182
ma kulgen praegu esiveoga - rehvi lõhkumisega said mul ühes mõõdus olevad 4x100 15" veljel komplekteeritud rattajooksud otsa ja kuna ma nende mõõtudega ei jätka, siis uusi rehve ei soeta. Kui 5x110 veermik all, saab näha, kas visko jäi piinamisel ellu või tuleb sealt veel mingit sorti jama.
- viskosidur, mis pöörlemiskiiruste erinevuse puhul soojeneb ja tagasilla ühendab. See libiseb tavaolukorras läbi ja lubab kurve võtta. Kusagilt leidsin kord viite, et visko hoiab "eelpingestatud" esi-ja tagasilla kergelt erinev ülekanne. Esisild on 3,74 ja tagasild väidetavalt sama aja osade Omegatega sama 3,70
- roolivõimu õliga lahutatakse/ühendatakse tagasilda. Tagasild lahutatakse 25kmh ja kiiremal sõidul pidurdades ning 4x4 ECU poolt tuvastatud vigade (sh uuematel masinatel vahekasti temperatuur) puhul. Ma saan aru, et vaikeoleku (ilma roolivõimu surveta) puhul on masin FWD. Süsteem on kapriisne ja ka mu masinal on ta eelmise omaniku poolt kettapaki kokkuneetimise teel likvideeritud.
leidsin hea süsteemikirjelduse:
http://forum.opel-club.ru/index.php?act=...t&id=77182
ma kulgen praegu esiveoga - rehvi lõhkumisega said mul ühes mõõdus olevad 4x100 15" veljel komplekteeritud rattajooksud otsa ja kuna ma nende mõõtudega ei jätka, siis uusi rehve ei soeta. Kui 5x110 veermik all, saab näha, kas visko jäi piinamisel ellu või tuleb sealt veel mingit sorti jama.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"