12-10-2015, 21:01 PM
Kuna ise 16, siis tean veel suht omast käest, mis teema nendega tänapäeval on. Tõsi, alustasin ise veneaegse võrriga, kuid tehnikat on näpitud juba päris palju. Kuna poiss on noor, siis ise soovitaks 2T yamaha, aprilia rollerit ( 4t on hulga kõrgem teadus juba õppimisel). Hiinakad, intermoto mopeedid jms soovitaks kohe poisi tuleviku nimel peast välja lennutada, sest tänapäeva ühiskond on karm ja kui mõnel poisi sõbral peaks meenuma, et tal oli hiina mopp või roller kunagi, siis kuuleb ta ilmselt seda 12 klassi lõpuni ja tulevastel klassi taasühinemistelgi- ehk kogu vaimne trauma juba kaob, millest vanemad muidugi midagi ei tea. 2taktilise firmaka + on see, et juppe on eestis lademetes, tuuning ja originaale jne, mootri ehitus jube lihtne ja timmimise põhimõtte õpib vajadusel ise ka lihtsa avevaga ära, samuti on pea võimatu midagi lõhkuda jne, sest mootri kokku lahti võtmine ja kappremondi teeb ära 1-2 tunniga. peale rollerit võiks olla juba käikudega masin, kuigi tavaliselt saab inimesel ise taburetist villand ja hakkab märku andma käikudega pilli kohta. Plastikutega pole probleemi need saab viimseni maha võtta koos tuledega ja palja raamiga liikuda vajadusel ( 14+ aastast tuleb juab vast tagarattal sõit ka teemasse ja seda on ka rolleriga lihtne õppida). Rullnokka vast ei kasva, aga tehnikataipu tuleb rolleriga küll . Intermotod jms las olla ikka 50+ elueas meeste 1.4l/100km kohta säästumasinad kalastmiseks. Ahjaa see hea asi ka veel rolleril, et kuna poiss veel väike, siis saab paigaldada rollerile elektrilise pööretepiiraja, ehk ntks max kiiruseks tuleks 30km/H jne. Aga kuna poisid kasvavad ruttu, sisi kiirused kasvavad ka - isiklik kiiruserekord yamaha 70cc tehtud rolleriga 120-130km/H GPS-i ja 6-7 sekundiga 100km/H kiirendus.
Klassikaline riga on tore asi, aga ta on pisut nõudlik minuarust esimeseks õpinguks.
Parimatega,
b-902
Klassikaline riga on tore asi, aga ta on pisut nõudlik minuarust esimeseks õpinguks.
Parimatega,
b-902