19-10-2015, 09:06 AM
(18-10-2015, 08:42 AM)nootsii Kirjutas: ...
Seda peab võrdlema komplekselt, kui palju nt 50000 km peale koos tootmisega ja kütusega. nt olen näinud arvutust et bensiini auto tarbib 100 km tunduvalt rohkem elektrit kui elektriauto kuna bensiini tootmine vajab palju energiat. Samas on ka küsimus taaskasutuses. kui suure protsendi saab kasutada akust. bensiin paraku teistkordset kasutust ei võimalda.
Asjalik teemaarendus. Kangiseadus toimib vääramatult. Meil praegu ainuvalitseva vedelsütuse tootmine pasandab "kusagil mujal", elektrit jahvatavate katelde tuhamäed on aga siinsamas, Ida-Virumaal.
Praegutoodetavad akud ei ole ei energiatiheduse, laadimiskiiruse ega tootmisressursside kasutamise koha pealt efektiivsed. Ning järgmist arengutaset lubatakse juba viimased viiskümmend aastat.


Huvitav, mitu senti maksame meie täna Mehhiko lahe puurtornijama klaarimiseks? Tekitatud kahju väärtuse üle veel vaieldakse, kuid kardetavasti on see korvamatu.
Iseküsimus, kui palju üks väljasurnud liik maksabki. Ning vähemalt lapsevanem peaks aduma, et ükski summa ei korva hukkunud last...