26-10-2015, 11:04 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-10-2015, 11:11 AM ja muutjaks oli aavu.)
Kross ja krossirada. Seni olen ette kujutanud, et see ongi üks songermaa, mida auklikum, seda väiksemad kiirused ja põnevam. Kui siledaks siluda, muutub ringrajasõiduks ja puudu vaid asfaltkate.
Üks võhiklik soovitus ka. Höövlil muudetakse teranurka maanteel sileduse saavutamiseks. Teil tuleks muuta (kui teranurk on jääv) sõidusuunda. Mitte piki rada vaid rajaga nurga all näiteks 20 kraadi või rohkem. Tuleb küll iga kord tagasi minna teisele poole rada aga lindiga keeramine lõhub kenasti savikihti. Kui rajal keerata ei taha siis laske sinusoidi kujuliselt piki rada üks ring ja lindi suunamuutused väljaspool rada. Järgmise ringiga jälle sinusoid nihkega või vastastaktis.
Üks võhiklik soovitus ka. Höövlil muudetakse teranurka maanteel sileduse saavutamiseks. Teil tuleks muuta (kui teranurk on jääv) sõidusuunda. Mitte piki rada vaid rajaga nurga all näiteks 20 kraadi või rohkem. Tuleb küll iga kord tagasi minna teisele poole rada aga lindiga keeramine lõhub kenasti savikihti. Kui rajal keerata ei taha siis laske sinusoidi kujuliselt piki rada üks ring ja lindi suunamuutused väljaspool rada. Järgmise ringiga jälle sinusoid nihkega või vastastaktis.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.