26-10-2015, 23:34 PM
Keskmiselt sõidavad inimesed 60km päevas. Elektrigolf on täiesti piisav nüüd tuleb ainult leida moodus kuidas keskmine inimene sundida ostma seda E-golfi.
Eesti esimene Tesla omanik ütles et puudub vibratsioon ja sellest tulenevalt ei väsita. Ei tea pole proovinud aga prooviks.
Ja nt mina oma töö ivecoga paagitäiega kiirteel tempos ei püsi ja sama kaugele ei jõua.(max 110kmh ja ca 300km) järelikult täiesti mõttetu auto
Aga neid twizy-s ostetakse Odavuse pärast. 99€ on umbes kuupileti hind (ämmal 83€) saksa väikelinnade vahel ja Mugavuse pärast: ühistranspordiga 1,5 tundi twizy-ga 15-20minutit. Ja see on "mootoratas" või roller ning parkimine on teiste reeglite ja hindadega kui auto(parkimine max 3 tundi korraga nt)
Ja paraku ei Eesti ega veel vähem Tallinna jaoks keegi mingit autot ei mõtle ega arenda. Peab lihtsalt LC leppima
Eesti esimene Tesla omanik ütles et puudub vibratsioon ja sellest tulenevalt ei väsita. Ei tea pole proovinud aga prooviks.
Ja nt mina oma töö ivecoga paagitäiega kiirteel tempos ei püsi ja sama kaugele ei jõua.(max 110kmh ja ca 300km) järelikult täiesti mõttetu auto

Aga neid twizy-s ostetakse Odavuse pärast. 99€ on umbes kuupileti hind (ämmal 83€) saksa väikelinnade vahel ja Mugavuse pärast: ühistranspordiga 1,5 tundi twizy-ga 15-20minutit. Ja see on "mootoratas" või roller ning parkimine on teiste reeglite ja hindadega kui auto(parkimine max 3 tundi korraga nt)
Ja paraku ei Eesti ega veel vähem Tallinna jaoks keegi mingit autot ei mõtle ega arenda. Peab lihtsalt LC leppima
