29-10-2015, 16:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-10-2015, 16:46 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
leidsin vahepeal natuke aega ja tegelesin Vectra nn uute pidurijuppide ettevalmistusega. Said värvi alla üpris spartalikes tingimustes ehk peaaegu lageda taeva all. Kasutasin esimest korda musta krunti - vaadates kahe talvega tagumistele õõtshoobadele tekkinud kivitäketest helendavat halli krunti võiks must alusvärv olla hea mõte.
Kuna kardaan on eemaldatud, saan esi- ja tagasilla vajadusel eri projektideks jagada - hea just seetõttu, et tagasilla puhul selgub lõplik sobivus-tõde ja olemasolevate juppide kasutatavus juba töö käigus.
esisilla püstaku-ja sadulavahetuse teen eeloleval laupäeval - loodetavasti kaob siis kevadel esisilda tekkinud undamine. Kui mitte, tuleb undamine kas kastist või vahekastist - loodame, et selle järelduseni ei jõua.
tagasilla puhul jätan õõtshoovad ikkagi Vectra omad - Omega omade kasutamine vajaks stabikakinnituse muutmist (lihtne), pooltelgededele ca 30mm flantside vaheletegemist (keeruline ja mõte mulle ei meeldi) ning mis kõige hullem - rattarumm (+vejekinnituspunkt) liiguks ca 20..25mm väljapoole. Niiet 40..50 offsetiga velg ei mahuks enam koopasse ja vaevalt, et ka sillageomeetria seeläbi algsest paremaks muutuks. Niiet vahetan taga rummud + pidurisadulad (ja kettad). Rumm (+ratas) peaks seeläbi hoopis rohkem koopasse liikuma. 8..9mm, mis pole probleem.
roolivõimu pump on häälekas - kui kellelgi on pakkuda, siis sellest teadaandmine on teretulnud. Vajalik kiilrihmaga pump (kuni '92 või '93a), aga väidetavalt annab rihmaseibi ümber tõsta, niiet ka lamerihma-pump võiks sobida.
(mul on küll üks varuks, aga maale kolitud ja "kokku lükatud" jupihunnikust ei leia seda kerge vaevaga üles
)
kuna OmegaB õõtshoovad käiku ei lähe, siis kuuluvad need pritsituna ja ortofosforhappega konserveerituna äraandmisele. Pildil suuemad kolakad, ühe ketta poriplekk on väga hea, teist võiks keevitusega kohendada:
http://teet.luarvik.org/v/vectra/hilisem...8.JPG.html
(pean esmalt rummud eemaldama - neid on mul vaja)
vectra kui tööloom tassib pisitasa ka maakodu garaazhimaterjali kokku (sügisene korstnapühkimis-pilt
):
Kuna kardaan on eemaldatud, saan esi- ja tagasilla vajadusel eri projektideks jagada - hea just seetõttu, et tagasilla puhul selgub lõplik sobivus-tõde ja olemasolevate juppide kasutatavus juba töö käigus.
esisilla püstaku-ja sadulavahetuse teen eeloleval laupäeval - loodetavasti kaob siis kevadel esisilda tekkinud undamine. Kui mitte, tuleb undamine kas kastist või vahekastist - loodame, et selle järelduseni ei jõua.
tagasilla puhul jätan õõtshoovad ikkagi Vectra omad - Omega omade kasutamine vajaks stabikakinnituse muutmist (lihtne), pooltelgededele ca 30mm flantside vaheletegemist (keeruline ja mõte mulle ei meeldi) ning mis kõige hullem - rattarumm (+vejekinnituspunkt) liiguks ca 20..25mm väljapoole. Niiet 40..50 offsetiga velg ei mahuks enam koopasse ja vaevalt, et ka sillageomeetria seeläbi algsest paremaks muutuks. Niiet vahetan taga rummud + pidurisadulad (ja kettad). Rumm (+ratas) peaks seeläbi hoopis rohkem koopasse liikuma. 8..9mm, mis pole probleem.
roolivõimu pump on häälekas - kui kellelgi on pakkuda, siis sellest teadaandmine on teretulnud. Vajalik kiilrihmaga pump (kuni '92 või '93a), aga väidetavalt annab rihmaseibi ümber tõsta, niiet ka lamerihma-pump võiks sobida.
(mul on küll üks varuks, aga maale kolitud ja "kokku lükatud" jupihunnikust ei leia seda kerge vaevaga üles

kuna OmegaB õõtshoovad käiku ei lähe, siis kuuluvad need pritsituna ja ortofosforhappega konserveerituna äraandmisele. Pildil suuemad kolakad, ühe ketta poriplekk on väga hea, teist võiks keevitusega kohendada:
http://teet.luarvik.org/v/vectra/hilisem...8.JPG.html
(pean esmalt rummud eemaldama - neid on mul vaja)
vectra kui tööloom tassib pisitasa ka maakodu garaazhimaterjali kokku (sügisene korstnapühkimis-pilt

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"