03-11-2015, 11:09 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-11-2015, 11:11 AM ja muutjaks oli 13piisab.)
mis neid pabereid või reaalseks tellimiseks mittevormistatavaid tootjakatalooge ikka sirvida. Pigem kohe müüja netikataloog lahti lüüa. Nt Andrese eparts:
https://www.eparts.ee/catalog/#brand:121...0169/tab:1
loomulikult kehtib "usalda, aga kontrolli" printsiip. Nt Klokkerholm lubab kohati liiga paljusid asju liiga paljudele versioonidele panna.
küljekarpide vahelehtedest ülemöödunud kümnendi Opelite näitel:
- plankvariant KadettE (1,3 sedaan) ei omanud lehte
- tippversioon KadettE (DOHC-GSI ehk 2.0 110kW) omas tagaotsast B-piilarini ja natuke peale
- tippversioon VectraA (Vec2000 4x4) omas tagaotsast B-piilarini ja natuke peale
...ja 1986a M2140 ei omanud.
aga miks Sa sellise masinaga tegelema vaevud? Mingitlaadi emotsionaalne side?
G1 saaksin aru. G2 saaksin GTI puhul aru (ja lähitulevikus hakkan ilmselt aru saama ka plankidest versioonidest). Sciroccodest saaksin aru. Jettast (olgu mk, mis on) ei saa kohe kuidagi.
https://www.eparts.ee/catalog/#brand:121...0169/tab:1
loomulikult kehtib "usalda, aga kontrolli" printsiip. Nt Klokkerholm lubab kohati liiga paljusid asju liiga paljudele versioonidele panna.
küljekarpide vahelehtedest ülemöödunud kümnendi Opelite näitel:
- plankvariant KadettE (1,3 sedaan) ei omanud lehte
- tippversioon KadettE (DOHC-GSI ehk 2.0 110kW) omas tagaotsast B-piilarini ja natuke peale
- tippversioon VectraA (Vec2000 4x4) omas tagaotsast B-piilarini ja natuke peale
...ja 1986a M2140 ei omanud.
aga miks Sa sellise masinaga tegelema vaevud? Mingitlaadi emotsionaalne side?
G1 saaksin aru. G2 saaksin GTI puhul aru (ja lähitulevikus hakkan ilmselt aru saama ka plankidest versioonidest). Sciroccodest saaksin aru. Jettast (olgu mk, mis on) ei saa kohe kuidagi.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"