09-11-2015, 15:07 PM
(05-11-2015, 13:54 PM)v6sa Kirjutas: See varras ongi diagonaalvarras.
Mis eesmärk on? Pikem käik? Väiksem tala pöördumine kiirendusel? Vähem külgnihet õõtsumisel? Või lihtsalt teha parem, kuna on ise tehtud?
Kähkusõidufoorumis ja tikutakus on arutletud madallennuvedrustuse üle, mudafoorumis muljetavaldavate sillakäikude üle. Mõlemas leidub tegelasi, kes TEAVAD, kuidas seatud eesmärki saavutada.
Kuna kaasapandu katkisel tagasillal on osa nuutegi ühest servast lahkunud, siis võib kahtlustada et silla pöördumine on olnud teema.
Ülipikal ~5km testsõidul andis ka küljelet küljele õõtsumine tunda (kuni ta üldse alt irdus - võimalik, et ka kere andis juba siis läbi). Aga vist jääb esialgu 4-õõts koos diagonaalvardaga. Kolmnurga ehitamine tundub ülearu keerukas olema. Ehk see külgnihe jääb alles.
Ise tehtud, hästi tehtud. Üldiselt on arvestatav osa väljamaa ümberehitajaid seda teed läinud, sama klassi Escortil on algselt leht+õõts, mis juba tagab natuke parema olukorra.
Infoks teistelegi: http://www.thedirtforum.com/4link.htm . Küll räägitakse mudaraja "never turn right" spetsiifiliselt (asümmeetriline või lausa amordiga lahendatud õõts), aga alusinfo tundub hea olema.