13-11-2015, 22:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-11-2015, 22:41 PM ja muutjaks oli h2rra.)
(13-11-2015, 20:00 PM)meli666 Kirjutas:(13-11-2015, 18:42 PM)Jahimees Kirjutas: Silmaga vaadates mähise juhtmete juurest mingit isolatsiooniviga ma ei leidnud.
Videos tundub see hädalise mähise isolatsioon olevat teist värvi, kui kõrvalasuv. Kuumusest?
Kui mähiste väljavõtete poltliited kõik kinni, siis ilmselt ikka keerud omavahel külgepidi koos ja sealt tulevärk.
Katsetada selliselt kohe kindlasti ei tasuks, sest väheneb tunduvalt kordasaamise võimalus.
Üldiselt ega põlveotsas seda jämedat mähisetraati enam tihedasti tagasi kerida ei õnnestu.
melil õigus. Kui pauk on juba käinud, siis on seal ka tahma. Tahm on aga väga hea elektrijuht. Praegust ainus võimalus viga diagnostida ja võibolla ka parandada, on trafo keevitusest eraldada ja paugu kogta täpsemalt uurida,puhastada, kuivatada kuumas ja isoleerida.
Ehk mõned keerud maha kerida paugu kohalt ja väljastpoolt trafot ühendada ( teha väljavõte)
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA