15-11-2015, 12:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-11-2015, 12:05 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
mu kõhutunne rändab väljalaske osas samas kandis - kui jutuks tehasetehnika, siis nn optimaalse dimensioneerimise etaloniks võiks tõesti olla tehaseväljalase. Lohistan endale järgmisel nädalal maale ühe Troll-9-5 vraki - ilmselt läheb/lähevad Vectral käiku selle KAT(d). Saabiomanikud ei paista KATe himustavat, niiet järelikult on töökindel kraam
nelikveolise Saabi mõtte peab siiski keegi teine ära mõtlema - liiga palju tööd ja vähemasti 9-5 puhul eeldatavalt suht niruvõitu tulem
eile lammutasin tagasilda, et rummud ja pidurid vahetada. Jäi pooleli - Omega rumm on laagri sees 39mm, Vectral 37mm. Arusaamatu - veendusin ju (ammu), et kasutavad sama rattalaagrit... Uurisin taas osakatalooge ning saan nüüd aru, kust arusaamatus tuleb: Vectra esirattalaager on hoopis see, mis 100kW OmegaB-ga sama on
kusjuures jutuksoleval Omegal on ees ja taga sama laager - väga mõistlik lähenemine!
viin Omega rummud treialile ja võtab neil lihtsalt 1mm raadiust maha. Las laager jääda Vectra mõõtu - kolmanda masina juppide mängutoomine (muidu oleks vaja laagrit 39-74-45: Omega oma on liiga kitsas, Vectra omal on sisemine auk liiga väike) oleks juba liig.
nn vanad laagrid sain uskumatult hästi kätte - üks täistervikuna, teine kultuurselt ära ja tagasi käinud sisemise saalega. Kuigi väljavõtmisel nägi sisemine saale 1,2kg haamrit (ehk tõsist vägivalda), on laagrid näpu vahel väga head - plaanin need tagasi panna. Või on väljapeksmisel sisesaalele haamrit vajanud laagrid ok-na tundumisest hoolimata prügimäekaup?
niiet nagu karta, läks tagasillaga asi käest ära - kuna tõrge juba tekkinud ja ei ole päevatöö, tekitan ka katteplekkide uuendamise plaani (= värvimised) jne.
teretulnud on ca 250 mm kõrgete ja eeldatavalt ca 700kg silla alla ette nähtud vedrudepaari (kujult mõlemas otsas koonus) pakkumine - mul on praegu vedru kõrgus raskuseta 230mm, aga tahan masina kõrgemale saada. Kui õõtshoovad alt, on hea aeg proovimisteks.
nelikveolise Saabi mõtte peab siiski keegi teine ära mõtlema - liiga palju tööd ja vähemasti 9-5 puhul eeldatavalt suht niruvõitu tulem
eile lammutasin tagasilda, et rummud ja pidurid vahetada. Jäi pooleli - Omega rumm on laagri sees 39mm, Vectral 37mm. Arusaamatu - veendusin ju (ammu), et kasutavad sama rattalaagrit... Uurisin taas osakatalooge ning saan nüüd aru, kust arusaamatus tuleb: Vectra esirattalaager on hoopis see, mis 100kW OmegaB-ga sama on
kusjuures jutuksoleval Omegal on ees ja taga sama laager - väga mõistlik lähenemine!
viin Omega rummud treialile ja võtab neil lihtsalt 1mm raadiust maha. Las laager jääda Vectra mõõtu - kolmanda masina juppide mängutoomine (muidu oleks vaja laagrit 39-74-45: Omega oma on liiga kitsas, Vectra omal on sisemine auk liiga väike) oleks juba liig.
nn vanad laagrid sain uskumatult hästi kätte - üks täistervikuna, teine kultuurselt ära ja tagasi käinud sisemise saalega. Kuigi väljavõtmisel nägi sisemine saale 1,2kg haamrit (ehk tõsist vägivalda), on laagrid näpu vahel väga head - plaanin need tagasi panna. Või on väljapeksmisel sisesaalele haamrit vajanud laagrid ok-na tundumisest hoolimata prügimäekaup?
niiet nagu karta, läks tagasillaga asi käest ära - kuna tõrge juba tekkinud ja ei ole päevatöö, tekitan ka katteplekkide uuendamise plaani (= värvimised) jne.
teretulnud on ca 250 mm kõrgete ja eeldatavalt ca 700kg silla alla ette nähtud vedrudepaari (kujult mõlemas otsas koonus) pakkumine - mul on praegu vedru kõrgus raskuseta 230mm, aga tahan masina kõrgemale saada. Kui õõtshoovad alt, on hea aeg proovimisteks.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"