19-11-2015, 14:30 PM
(19-11-2015, 14:02 PM)klaave Kirjutas: On teada ka juhtum kus masina tootja poolset täismassi (tühimass+kandevõime) ei kantud reg.massiks, kuna kaalupiirang vabariigi teedel ei oleks lasknud sellise masinaga täiskoormaid vedada.
Ja see ongi normaalne ning REAALSUSEGA kooskõlas käitumine. Sellega antakse reaalne tegelik maksimaalne füüsikaline parameeter, mdia ületada ei tohi ja olgu seal passis mistahes muud täismassinumbrid, mis mitte midagi ei muuda.
Üldse on see kaaludega juhtimisõiguste reguleerimine idiootseim tegevus. OK, kusagilt maalt on asi loogiline, sest vastavalt kaaludele kasvavad ka mõõdud. Aga mõõdud erinevad 4-rattalistel teeliikluskõlbulikel sõidukitel OLEMATULT! Põhimõtteliselt peavad kõik mahtuma mõõtudesse 12 pikk, 2.50 lai ja 4 kõrge ja siis lisanduvad mõned erisused ja haagiste pikkused. Aga praeguses kontekstis ei tohi ka autorong olla pikem, kui 18.75.
Põhimõtteliselt võid omavalmistada süsinikkere ja rollerimootoriga Ikarus bussi-laadse B-kategooria auto ja sinan sappa panna O1 mistahes haagise. Siis võid suvalisele kuni 3500 kilo tranduletile sappa ehitada kuni 12-meetrise kerghaagise. Lipumastide vedamise omad on näide pikkusest, reklaamtreilad kõrgusest ja tigumajad/paadid laiusest aga selle võib ka 2.50 laia ja näiteks 3.50 kõrge alumiiniumraamil toetuva süsinikkerelise läbipaistmatu kuudina teha! Ja kurat, otse autokoolist võid sellise kettasse ronida... sest faking massid on "õiged". Ette paned veel miskise mõnusa USA-raua 6-meetrise lohe...