19-11-2015, 14:33 PM
Seda JOKK-I on igal pool.
Kui nüüd panna pollarid igat jeepi või kaubikut kaaluma siis läheb pilt ikka korralikult kirjuks. Ka ülevaatuspunktis pole mõtet kaalumisele aega raisata, annab ju masin planguks kiskuda enne kui kohale lähed. See reg mass on ikkagi üks mõistlik lahendus. Saab ju tehase andmete põhiselt kindlaks teha kas masin kaalub (täislastis) 3500kg või 3700kg. Vin- kood peaks ka selle koha pealt aitama. (Võin eksida) Tee peal kaalumine on kontroll vahend, ja seda ilmse kahtluse korral. Haagistega on ju sama lugu, tootja andmed ja korras. Ümberehitused tuleb ka ju vormistada.
Hullem asi on haagiste pikkusega, Tean torumehi kes veavad hirmpikki plasttorusid, selleks ehitatud haagisega. Kaalu pole aga ise küll ei kujuta ette sellise rongiga kuskil asulas manööverdamist. Kas sõidumasina haagistele on üldse pikkuse piirangut? Rekka ei tohi olla üle 18,5m aga "kerghaagise" pikkuse kohta pole justkui kuulnud, või on piirang sama.
Kui nüüd panna pollarid igat jeepi või kaubikut kaaluma siis läheb pilt ikka korralikult kirjuks. Ka ülevaatuspunktis pole mõtet kaalumisele aega raisata, annab ju masin planguks kiskuda enne kui kohale lähed. See reg mass on ikkagi üks mõistlik lahendus. Saab ju tehase andmete põhiselt kindlaks teha kas masin kaalub (täislastis) 3500kg või 3700kg. Vin- kood peaks ka selle koha pealt aitama. (Võin eksida) Tee peal kaalumine on kontroll vahend, ja seda ilmse kahtluse korral. Haagistega on ju sama lugu, tootja andmed ja korras. Ümberehitused tuleb ka ju vormistada.
Hullem asi on haagiste pikkusega, Tean torumehi kes veavad hirmpikki plasttorusid, selleks ehitatud haagisega. Kaalu pole aga ise küll ei kujuta ette sellise rongiga kuskil asulas manööverdamist. Kas sõidumasina haagistele on üldse pikkuse piirangut? Rekka ei tohi olla üle 18,5m aga "kerghaagise" pikkuse kohta pole justkui kuulnud, või on piirang sama.