19-11-2015, 18:42 PM
(19-11-2015, 17:49 PM)v6sa Kirjutas:B kati pealt saab otse 30 tonnise peale kui C ära teha. C1 ei puutu asjasse.(19-11-2015, 16:54 PM)viplala Kirjutas: Minu meelest on haagiste süsteemis kõige debiilsem seadus C kati puhul, kus sa olles tulnud B kati roolist, tohid sõiduautoga vedada nii O1 kui ka O2 haagist, siis C kati puhul lubatakse sul istuda näiteks 30 tonnise ja 12 meetrise veoka rooli aga järgi tohid endale riputada ainult 750 kilose O1 kerghaagise. Seaduseloojatel jooksis vist juhe kokku, et ei osanud kuidagi paremini tõmmata piiri C ja CE kati vahele, sest kuidas muidu mõista sellist debiilsust, kus B kati lubade olemasolul, ei tohi sa C kati rooli istudes enam O2 haagist vedada.
Ning kuidas peaks seadus siis olema, et mitte debiilne olla?![]()
B-lubadelt siiski 30-tonnise peale kohe ei pääse. Enne tuleb C1 kaks aastat sõita, mis on piiratud N2 ehk 7,5 t.
Paluks näidet reaalelust N3 krusa ja O2 haagise kooslusest. Teoorias on need olemas, kas keegi on näinud ka?
Küsimus ei ole kas N3 krusale O2 haagis taha panna või mitte, minu point on selles, et kui ma B katiga võin vedada O2 haagist, siis istudes C kati rooli, ei tohi ma seda enam mitte ja siinkohal peaks meelde tuletama, et ka üle 3500 kg täismassiga Ram on C kat, seega ei puutu veokad üldse asjasse.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!