21-11-2015, 19:42 PM
Esialgu oleks soov hakkama saada olemasolevat rauakola kombineerides.
Kui targemad soovitavad roomiku poole vaadata, siis jäi pilk pidama T-74, mis julgelt juba üle kümne aasta täidab tähtsat ülesannet. Hoida püsti laudade ja orte virna, mis kulub puuriitade aluspuudeks ja pealepoole katteks kile jaoks.
Iseenesest jäi lihtsalt töötavana seisma, kui tulid kobedamad pillid talusse.
Mõte. Kui kooriks kabiini pealt, tagant rippsüsteemi küljest. Ka mootori võiks asendada t-25 omaga, kuna see koos sidurikojaga olemas. Peaks olema üsna lihtne seda natile külge panna, kuna vaja lihtsalt ju kaks võlliotsa ühendada.
Liikumise koha pealt kõige aeglasema käiguga peaks põka mootor suutma vast liigutada küll.
Kabiini enda asemele siis T-16 ämmavihtleja.
Või siis ülapeakopaga Jumzil koparaam kõigega küljest võtta ja hoopis seda kasutada. Muidugi siis 25-e mootoriga välja ei mängi. Ja kaalult muutuks asi omajagu raskeks.
Mis kogenenumad arvavad. Kui hästi see 74 üldse mädama maa peal liiguks?
Kui targemad soovitavad roomiku poole vaadata, siis jäi pilk pidama T-74, mis julgelt juba üle kümne aasta täidab tähtsat ülesannet. Hoida püsti laudade ja orte virna, mis kulub puuriitade aluspuudeks ja pealepoole katteks kile jaoks.
Iseenesest jäi lihtsalt töötavana seisma, kui tulid kobedamad pillid talusse.
Mõte. Kui kooriks kabiini pealt, tagant rippsüsteemi küljest. Ka mootori võiks asendada t-25 omaga, kuna see koos sidurikojaga olemas. Peaks olema üsna lihtne seda natile külge panna, kuna vaja lihtsalt ju kaks võlliotsa ühendada.
Liikumise koha pealt kõige aeglasema käiguga peaks põka mootor suutma vast liigutada küll.
Kabiini enda asemele siis T-16 ämmavihtleja.
Või siis ülapeakopaga Jumzil koparaam kõigega küljest võtta ja hoopis seda kasutada. Muidugi siis 25-e mootoriga välja ei mängi. Ja kaalult muutuks asi omajagu raskeks.
Mis kogenenumad arvavad. Kui hästi see 74 üldse mädama maa peal liiguks?