29-11-2015, 13:06 PM
(29-11-2015, 02:50 AM)krossifänn Kirjutas: Lõpp hea, kõik hea ! Tuleb välja et Balti parimad"krokodillitaltsutajad"on eestlased
Aga minu pärast võib teema lukku panna sest kaua võib "iseendaga hästi läbi saada" ? ! Huvi ja tagasisidet pole - las võtab keegi "teatepulga" üle kui viitsib...
Tegu on siiski väga kitsas huviliste ringis tehtava spordialaga ja seega eeldada et pool Eestit on huvilised pole nagu võimalik.
Küll aga olin ise kunagi selle spordi tõsine huviline ja ka praegu, kuid mitte nii tõsine enam.
Miks praegu enam mitte nii tõsine?
Aga seepärast, et ala ei arene ja arengu pidur on tehniliste nõuete koostajad, tehes uuele tulijale asja keeruliseks.
Ja kust see areng ikka mujalt tekib kui uued tulijad toovad uusi tuuli?
Kui inimene auto suudab ehitada, kuna amordid ja mootoriosad on vabalt müüa, siis Tšaika karburaatorit hankida on väga raske, kui isegi mitte võimatu alustavale huvilisele.
Neid karburaatoreid on ringlemas kindel hulk ja pigem jääb vähemaks purunemise ja kulumise tagajärjel.
Pealegi, selle karburaatori töökorras hoidmine on omaette väljakutse, millest saavad hästi aru inimesed, kes on vene karburaatorile ujukinõelu ostnud poest.
Lisaks pole mingit võimalust osta sinna näiteks kaanetihendit kuskilt poest.
Kui karburaator lastaks vabaks, tuleks kindlasti 3 autot juurde võistlustele kaasaarvatud siinkirjutaja.
Samas on mõistetav soov hoida osalejate ring väiksem, kuna rajad kus sõidetakse ei kannataks palju suuremat osavõtjate hulka välja, muutudes läbimatuks või selliseks kuumaastikuks kus sõitmine ei pakuks enam huvi ei sõitjatele ega publikule.
See on muidugi ainult ühe märkamatu inimese mehaanikuna tegutsemisel tekkinud mõttelõng ja isiklik arvamus.