01-12-2015, 11:26 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-12-2015, 11:28 AM ja muutjaks oli valdo.)
(01-12-2015, 08:05 AM)joffe Kirjutas:(30-11-2015, 23:23 PM)türnpu Kirjutas: Terivst sai siis ka kauaotsitud abimootoriga jalgratas soetatud . Kui keegi oskab öelda täpset seeriat millega tegu ,siis vastused
teretulnud . Mootoriks on muldvalu d4 koos vanatüübi karburaatoriga . Hetkel üks halb pilt . Endale tundub et pakiraam vale
dünamo ja esituli puudu üks ketikaitse puudu ja kindlasti palju asju veel . Kiitke ja laitke .
http://www.upload.ee/image/5369245/12333...2751_o.jpg
Mu kaugel sugulasel oli taoline, kuid esihark oli vedrustusega.
Vedrustusega esihargiga on Riga 18 - juba tehasest mootoriga tulnud, Gauja eelkäija. Fotol on siiski tavaline Riga-16 jalgratas, millele D4 mootor ise peale pandud.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.